Milline insuliin on parem kui Humalog või Novorapid?

  • Hüpoglükeemia

Sageli on insuliini valimisel hetkel kahtlusi - milline insuliin on parem kui humalog või Novorapid. Need on diabeedivastased preparaadid, mis põhinevad lühikese kokkupuuteajaga rekombinantsel insuliinil. Mõeldud glükoosi taseme korrigeerimiseks insuliinisõltuval diabeedil ja resistentsusel hüpoglükeemiliste ravimite suhtes. Tootja on peamiselt Prantsusmaa, mis määrab ravimi kvaliteedi.

Ultrashort-ravimid toimivad kiiremini kui madala süsivesikute sisaldusega toiduained. Seda tüüpi hormooni kasutamisel taastub glükoos kiiresti normaalseks.

Ravimite omadused

Tööriistade võrdlevad omadused on esitatud tabelis:

Kui kiiresti nad toimivad?

Kokkupuute kestus

Aspart ja lispro on väga lühikese toimega insuliinid. Ja esimene turul ilmus "Humalog" ja seejärel "Novorapid" ja "Apidra". Insuliini maksimaalne kontsentratsioon veres on 40-60 minutit. pärast sissejuhatust. Toime algab pärast 15-minutilist süstimist. Efektiivselt 2-5 tunni jooksul. Edukalt kasutatud, kui see on vajalik veresuhkru taseme kiireks vähendamiseks (näiteks ketoatsidootiline kooma) ja pikendatud insuliiniga ravirežiimides. Nende ravimite kasutamisega ei saa inimene lõunaaega edasi lükata ja süstida.

Vastunäidustused

Ultraheliravimite määramine ei ole soovitatav, kui on esinenud allergilisi reaktsioone ravimite komponentide suhtes. Narkootikumide kasutamisel võivad tekkida järgmised kõrvaltoimed:

  • allergilised reaktsioonid;
  • veresuhkru järsk langus;
  • valulik neuropaatia;
  • lipodüstroofia, turse, punetus süstekohal;
  • murdumisvead ja teised.

Sõidukitega töötamisel tuleb arvestada, et "Humalog" ja "Novorapid" toimivad üsna kiiresti. Sõidu ajal on vaja jälgida suhkru taset.

Mis on parem Humalog või Novorapid?

Arst valib ravimi puhtalt individuaalselt. Nende ravimite hinnakategooria on sama. Patsientide ülevaatuste kohaselt ei tundnud nad olulist erinevust üleminekus „Humalogist“ “Novorapid” või vastupidi. Mõned arstid on veendunud, et insuliin "Lispro" on tugevam. Igal juhul kombineeritakse neid ravimeid pika ajaga ja madala süsivesiku dieedi korral asendatakse need lühikesed.

Hormooni sissetoomise süsteemi saab valida erinevate tootjate hulgast. Standardne Penfill ja Quickpen käepidemete samm on 1U, maksimaalselt 60U. Humapen Luxura HD korduvkasutatav süstal Humalog'i jaoks on vähemalt 0,5 ja maksimaalne 30 U. NovoPen 3 Demi Novorapidi jaoks on saadaval 0,5 ja kuni 35 astmega. Nende ravimite hinnakategooria on sama.

Muud analoogid

Ultra-lühikese toimega insuliini apidra toodab prantsuse ravimifirma Sanofi. Toimeaine on insuliin "Glulizin" - rekombinantne inimese hormoon. Toimingu algus määratakse 10 minuti pärast. Käepidemel, milles see on väljastatud, on nimi "SoloStar".

Apidra või humalog

Diabeedi raviks vajalike parandusprogrammide jaoks on vaja tõhusat ultraheli toimivat insuliini. Kõrge imendumiskiirus võimaldab sellel insuliinil töötada kohe pärast manustamist, tervendava toime tipp on poolteist kuni kaks tundi ja kehtivusaeg ulatub viis tundi. Te peate ravimi enne sööki võtma ja mõnel juhul võite isegi pärast sööki. Selles grupis on mitmeid populaarseid ravimeid. Vaatame peamisi.

Apidra insuliin (Apidra)

Efektiivne prantsuse insuliin Apidra (Apidra) - iniminsuliini analoog. Toiming algab kohe, pärast ainult kümme kuni kakskümmend minutit pärast süstimist süstlaga või pumbasüsteemiga täheldatakse glükoosi taseme langust. Apidra't saab küünalda nii enne kui ka kohe pärast sööki. See ravim sobib hästi tablettidega.

Mõnikord suureneb süstekoha tundlikkus ja punetus, kuid see möödub kiiresti. Seda ravimit võib kasutada raseduse ajal. Hoidke seda vajalikku ravimit pimedas kohas, mis on lastele kättesaamatu.

Ultrashort Humalog-insuliin

Ameerika Ühendriikide poolt toodetud lühike insuliin Humalog aitab kiiresti vähendada veresuhkru taset. Üks milliliiter sisaldab 40 või 100 ühikut. See koosneb Lieproinsuliini lahusest, mis on kõrge kvaliteediga iniminsuliini analoog. See ravim imendub suurepäraselt ja hakkab toimima 15 minuti jooksul pärast manustamist ning selle toime kestus on viis tundi.

Ravimi juhtimiseks pumba või süstlaga peaks enne sööki olema 15 minutit. Süstimiseks tuleb valida õlad, tuharad, kõht või reied, samal ajal tuleb hoolitseda selle eest, et see ei satuks veresoontesse. Mõnikord on mõnedel inimestel selle aine suhtes kohalik allergiline reaktsioon, mida väljendub naha sügelus ja punetus, kuid tavaliselt mõne päeva pärast muutub see sõltuvuseks ja allergia kaob.

Mõned ravimid vähendavad selle ravimi tõhusust, samas kui teised, vastupidi, suurenevad. Seega, kui te kavatsete võtta rohkem ravimeid, pidage nõu oma arstiga. Samuti on vaja raseduse, raseduse ajal või sellega seotud haiguste korral spetsialisti nõuandeid.

Insuliini Humalog'i kasutamisel võib osutuda vajalikuks muuta annuseid ja muuta eelnevalt kasutatud insuliinirežiimi. Samuti on vaja suuremat muutust toitumises või füüsilise aktiivsuse olulist muutmist muuta annust.

NovoRapid'i lühike insuliin (NovoRapid)

NovoRapid, efektiivne vahend diabeedi raviks, sisaldab aspartinsuliini, mis on inimese kõhunäärme toodetud insuliinianaloog biotehnoloogia meetodil. Manustamise tulemusena väheneb glükoosi tootmine maksa rakkudes, suureneb rakusisest transporti ja glükogenogeneesi. See ravim toimib palju kiiremini kui lahustuv tavaline insuliin ja vähendab oluliselt glükoosi taset nelja tunni jooksul pärast manustamist. Ravimit saab kasutada inimestena, kellel on esimene diabeeditüüp, ja teisel juhul, kui esineb harvem öiseid hüpoglükeemiaid.

NovoRapid'i tuleb süstida või süstida insuliinipumbaga 10-15 minutit enne sööki. Viige ultraheli-insuliin NovoRapid sisse tuharate, küünarvarre, reite või kõhu piirkonnas.

Ultrashort-insuliin on suurepärane viis diabeedi vastu võitlemiseks. Enne nende ravimite kasutamist pidage nõu oma arstiga.

apidra insuliin

Inimesed Anna tagasisidet selle kohta, kes on APIDRE, milline see on ja mida see on söönud. Kes läks Humalogist Apidra? Kas see on seda väärt või meil pole väljapääsu?

Maria Goncharova kirjutas 11. novembril 2014: 114

Ma olin Apidras, kui ma haigestusin, Ultrashort-toimega insuliin, nagu humalog, vahetasin apidra-st novoropidi, ma ei märganud erinevust, suhkur oli sama.

Denis Lavrov kirjutas 12. nov 2014: 315

Ühe andmete kohaselt on Humalogil maksimaalne kontsentratsioon 1... 2 tunni jooksul, teiste arvates mõne tunni pärast, maksimaalne toime kestus on kuni 5 tundi, Apidra piigi 1,5 tunni pärast, kestus on 4 tundi. See näib olevat peamine erinevus. Sampo lõpetab juba kuu aega arst Kohl Lantos / Apidru

Elena Antonets kirjutas 12. novembril 2014: 28

Keegi on arvamusel, et selles küsimuses on mingit arvamust insuliini toime on alati individuaalne ja sõltub subkutaanse rasva seisundist, lipodüstroofiate olemasolust, individuaalsest vastusest insuliinilahuse ja selle komponentide pH-le, albumiini tasemest veres jne. jne

Apidra - viimane saadaval talus. turu analoogid ultrashort. Arvatakse, et tal on kõige lühem tipp ja tegutsemisaeg. Aga ma väidan seda, sest Ma olen juba mitu aastat koolitanud insuliini pumbas. Apidras ma ei näe mingeid super-ultraheli omadusi.) Aga alla 6-aastased lapsed on vastunäidustatud, olge ettevaatlikud.

Humalog - ma armastan ja austan)) See on ainus insuliin, mis ei sõltu annusest.

Svetlana Ruslanova kirjutas 13. novembril 2014: 18

Lina ja mis on annusest sõltuv? (Ma torkin humalogi ja ei tea, mis see on..)

Anna ja Sofia Zyryanova kirjutavad 13. novembril 2014: 24

Svetlana on see, kui insuliini toime kestus sõltub annuse suurusest. St mida väiksem on annus, seda lühem on toime kestus. Midagi sellist))

Svetlana Ruslanova kirjutas 13. novembril 2014: 121

jah tänan palju!

Lehekülg kustutatud. Julia Ayub (Liibanon) kirjutas 13. novembril 2014: 311

Hm Elena, kas Novorapid'il on sõltuvus annusest? Ma tean kõike sellest, et mida rohkem peetakse seedimist, seda ausalt öeldes võib see olla nii, et harva torkan ennast palju insuliini, kuid kui imemine ei märganud, et see võtab mind pikka aega - NovoRapid ja humalog sama kiirusega ja väga kiire. Üldiselt on mul need insuliinid, hästi, nad töötavad väga kiiresti, ütleksin, et see on sageli palju kiirem kui toit, isegi suure doosiga, neil on ka väga kiire töö. Isegi kui ma sööb mõnda kiiret süsivesikut, siis torkan seda samal ajal, kui toit ja suhkur ei tõuse, ja kui see on aeglane, siis on see pärast söömist oluline. Mul pole maoga probleeme. Kas see on insuliini mõju mulle niimoodi või kas nad mõlemad töötavad minu jaoks nii hästi? )

Anna ja Sofia Zyryanov kirjutavad 13. novembril 2014: 321

Julia töötab kauem tegevuse kestuse osas))) kui annus on väike, lõpeb toime kahes või kolmes tunnis, mitte juhises 8 näidatud. Noh, kui annus on suur, siis jõuab toiming ülaltoodule,))) Andke mulle vastus Elena asemel... ei ole tõesti professionaalne keel)))

Lehekülg kustutatud. Julia Ayub (Liibanon) kirjutas 13. novembril 2014: 214

Anh, loomulikult tänu, aga ma lihtsalt rääkisin midagi muud ja küsisin ausalt) Ma teadsin alati, mida sa ütlesid, ja Elena vastas sellele ka eespool, kirjutasin lihtsalt, et mul on sama kiire inimlik logi selgitas, et Elenal ei ole sõltuvust doosist, samuti Novorapid'it, koos temaga ei tunne ka annusest sõltuvat, ta on ka väga kiire, isegi mulle enne, kui tundus, et see võib olla kiirem kui keemiline dialoog. ülikiire mind. Küsimus, miks nii? Teiseks tundsin ma mõnevõrra erinevust selles, millises insuliinis ja kus näiteks pumbas eelistasin humalogi ja pensüstelites novorapid.

Ultrashort Humalog-insuliin ja selle analoogid - mis on diabeedi korral parem kasutada?

Pole ime, et diabeet nimetatakse sajandi haiguseks. Selle diagnoosiga patsientide arv kasvab igal aastal.

Kuigi haiguse põhjused on erinevad, on pärilikkus väga oluline. Ligikaudu 15% kõigist patsientidest on I tüüpi diabeet. Nad vajavad raviks insuliinisüsti.

Sageli ilmnevad 1. tüüpi diabeedi sümptomid lapsepõlves või varases noorukieas. Haigust iseloomustab kiire areng. Kui aega ei võeta, võivad komplikatsioonid põhjustada üksikute süsteemide või kogu keha talitlushäireid.

Insuliini asendusravi võib läbi viia selle ravimi Humalog analoogidega. Kui järgite kõiki arsti juhiseid, on patsiendi seisund stabiilne. Ravim on inimese insuliini analoog.

Selle valmistamiseks on vajalik kunstlik DNA. Sellel on iseloomulikud omadused - see hakkab toimima väga kiiresti (15 minuti jooksul). Kuid reaktsiooni kestus ei ületa 2-5 tundi pärast ravimi manustamist.

Tootja

See ravim on valmistatud Prantsusmaal. Tal on veel üks rahvusvaheline nimi - insuliin lispro.

Peamine toimeaine

Ravim on värvitu läbipaistev lahus, mis on paigutatud kolbampullidesse (1,5, 3 ml) või viaalidesse (10 ml). Seda manustatakse intravenoosselt. Ravimi toimeaine - lisproinsuliin, mis on lahjendatud täiendavate komponentidega.

Lisakomponentide hulka kuuluvad:

  1. metakresool;
  2. glütserool;
  3. tsinkoksiid;
  4. naatriumfosfaat;
  5. 10% vesinikkloriidhappe lahus;
  6. 10% naatriumhüdroksiidi lahus;
  7. destilleeritud vesi.

Analoogid koostises

Asendajad Humalog on:

  • Humalog Mix 25;
  • Insuliin lispro;
  • Humalog Mix 50.

Analoogid näidustuste ja kasutusviisi kohta

Diabeet kardab seda vahendit, nagu tulekahju!

Sa pead lihtsalt kandideerima.

Ravimi asendajad vastavalt näidustustele ja kasutusviisile on:

  • kõik ravimi Actrapid (nm, nm penfill) sordid;
  • Biosuliin R;
  • Insuman Rapid;
  • Humodar p100r;
  • Farmasuliin;
  • Humulin regulaarselt;
  • Gensuliin R;
  • Insugen-P (Regular);
  • Rinsuliin R;
  • Monodar;
  • Farmasuliin N;
  • NovoRapid FlexPen (või Penfill);
  • Epiderra;
  • Apidra SoloStar.

Analoogid 3. taseme ATC-koodil

Ravimid, millel on teistsugune koostis, kuid sarnased näidustustes, kasutamisviisis, rohkem kui kolm tosinat.

Mõne Humalog'i analoogi nimi 3. taseme ATC-koodi järgi:

  • Biosuliin N;
  • Insuman Bazal;
  • Protafan;
  • Humodar b100r;
  • Gensuliin N;
  • Insugen-N (NPH);
  • Protafan NM.

Humalog ja Humalog 50 segu: erinevused

Aja jooksul võivad suhkru taseme probleemid põhjustada terve hulga haigusi, nagu nägemishäired, nahk ja juuksed, haavandid, gangreen ja isegi vähk! Suhkru kogemusega inimesed õpetavad suhkru kasutamise taset normaliseerima.

Mõned diabeetikud peavad neid ravimeid ekslikult täielikeks analoogideks. See ei ole. Neumal Protamine Hagedorn (NPH), mis aeglustab insuliini toimet, viiakse ravimisse Humalog Mix 50.

Mida rohkem toidulisandeid, seda pikem on süst. Selle populaarsus diabeetikute hulgas on tingitud asjaolust, et see lihtsustab insuliinravi skeemi.

Humalog Mix 50 kolbampulli 100 RÜ / ml, 3 ml süstlasse

Igapäevane süstide arv on vähenenud, kuid see ei ole kasulik kõigile patsientidele. Süstimise korral on raske tagada veresuhkru hea kontroll. Lisaks põhjustab neutraalne protamiin Hagedorn diabeetikutel sageli allergilisi reaktsioone.

Kõige sagedamini on ette nähtud pikatoimeline insuliin eakatele patsientidele, kes vanusega seotud funktsioonide tõttu unustavad süstida õigeaegselt.

Humalog, Novorapid või Apidra - mis on parem?

Nende täiustatud valem võimaldab suhkrut kiiresti alandada.

Iniminsuliin jõustub poole tunni pärast, selle keemilised kolleegid vajavad reageerimiseks vaid 5-15 minutit. Humalog, Novorapid, Apidra on ultraheliravimid, mis on ette nähtud veresuhkru kiireks vähendamiseks.

Kõigist ravimitest on kõige võimsam Humalog. See alandab veresuhkrut 2,5 korda tugevamalt kui lühike iniminsuliin.

Novorapid, Apidra mõnevõrra nõrgem. Kui võrrelda neid ravimeid iniminsuliiniga, siis selgub, et need on 1,5 korda võimsamad kui viimased.

Seotud videod

Humalogi insuliini kasutamise funktsioonidest video:

  • Stabiliseerib suhkru taset pikka aega
  • Taastab kõhunäärme insuliinitootmise

Arutelud

APIDRA.

22 ametikohta

Ilmselt enam asjakohane. Aga siiski.
Kasutan kõiki kolme ultra, lähtudes minu kättesaadavusest ja vajadustest. Ja kuigi neid nimetatakse tavaliselt täiesti vahetatavateks, omavad nad oma kogemustest, nii et nad kutsuksid neid väga sooooo'ga. Nad töötavad minu jaoks erinevalt. Mida ma võin öelda võrreldes.

Apidra tööd iseloomustab suurim pöörlemiskiirus (suvel tekib mulje, et see hakkab töötama süstimise ajal), võimsam tegevus alguses, kusagil pool tundi, siis aktiivsus väheneb aeglaselt ja jääb samale tasemele umbes 4 tundi. Seepärast saate Apidra all juua 0,5 liitrit mahla, peatumata, süüa 5 õhtusööki üksteise järel, süüa üsna suurt tšakitükki (minu jaoks kõige kiirem magusus), teha süst. Ja kõik läheb hästi. Ma kasutan ka apidra, kui kevadel aeglustab mu ainevahetus nii palju, et Novorapid (NR) hakkab tööle aeglasemalt kui Actrapid (AR), kuid AR ei tööta üldse. Ta toimetab!

Minu arvates võib Humalogi tööd pidada klassikaliseks sellest, mida nõutakse ultraselt: piisavalt kiire ümberpööramine, et süstida kohe pärast söömist ja loendamist (selle asemel, et aegsasti haarata ja mõelda, kuidas sattuksin klapitud annusesse) kompenseerivad sujuvalt peaaegu kõik tooted. Toiduprofiilide ja insuliini kokkusattumist on võimalik saavutada ilma suurte raskusteta.

HP töötab minu jaoks kõige vähem stabiilsena. Seda iseloomustab kõige aeglasem pöörd, mille kiirus sõltub hooajast (max suvel, hakkab sügisel aeglustuma, jätkub talvel ja aeglustub kevadel täielikult). Kevad hommikul praktiliselt ei tööta! Profiili ümberpööramist ei saa öelda, et see on vähe prognoositav, kuid mingisugune tõmblev. Või ma ei võta arvesse kõiki tegureid, mis aitaksid tal kiiremini ümber pöörata ja töötada stabiilsemalt. Tõenäoliselt ei lange süüa toitu ja organismi omadusi oma võimetega kokku.

Insuliin Apidra (Solostar) - kasutusjuhised

Pärast lühikeste insuliinianaloogide ilmnemist saavutas suhkurtõve ravi fundamentaalselt uue taseme: püsiv glükeemiline kontroll enamikus patsientidest sai võimalikuks, mikrovaskulaarsete häirete risk, hüpoglükeemiline kooma oluliselt vähenes.

Oluline teada! Uuendus, mida endokrinoloogid soovitavad diabeedi alaliseks jälgimiseks! Vaja on ainult iga päev. Loe edasi >>

Apidra on selle rühma noorim esindaja, narkootikumide õigused kuuluvad Prantsuse kontsernile Sanofi, millel on palju filiaale, millest üks asub Venemaal. Apidra on osutunud eelisteks lühikese inimese insuliiniga: see algab ja lakkab töötamast kiiremini, saavutab oma tippu. Sellepärast võivad diabeetikud snackimist keelduda, on vähem seotud söömise ajaga, säästetud alates ootamast, kuni hormooni toime algab. Lühidalt öeldes läksid uued ravimid traditsiooniliselt ümber igas mõttes. Seetõttu kasvab insuliini analooge kasutavate patsientide osakaal pidevalt.

Kasutusjuhend

Toimeaine on glulisiin, selle molekul erineb endogeensest (sünteesitud organismis) insuliinist kahe aminohappe poolest. Selle asendamise tõttu ei ole glulisiin kaldunud moodustama viaalis ja naha all keerulisi ühendeid, mistõttu siseneb see kiiresti pärast süstimist vere.

Abiained hõlmavad m-kresooli, naatriumkloriidi ja naatriumhüdroksiidi, väävelhapet, trometamiini. Lahuse stabiilsus saadakse polüsorbaadi lisamisega. Erinevalt teistest lühikestest preparaatidest ei sisalda apidra insuliin tsinki. Lahusel on neutraalne pH (7,3), nii et seda võib lahjendada, kui vajatakse väga väikseid annuseid.

Ei saa kasutada hüpoglükeemia korral. Kui suhkur on enne sööki madal, siis on ohutum manustada apidru veidi hiljem, kui glükeemia on normaalne.

Ülitundlikkus hlüsiini või lahuse abikomponentide suhtes.

  1. Nõutav insuliiniannus võib varieeruda sõltuvalt emotsionaalsest ja füüsilisest stressist, haigusest, teatud ravimitest.
  2. Apidra kasutamisel teise grupi ja brändi insuliinist võib osutuda vajalikuks annuse kohandamine. Ohtliku hüpoglükeemia ja hüperglükeemia vältimiseks peate ajutiselt suurendama suhkru kontrolli.
  3. Puuduvad süstid või Apidra-ravi lõpetamine põhjustavad ketoatsidoosi, mis võib olla eluohtlik, eriti 1. tüüpi diabeedi korral.
  4. Toitlustamine pärast insuliini manustamist on täis rasket hüpoglükeemiat, teadvusekaotust, koomat.

Apidra kõrvaltoimed on kõikidel insuliinitüüpidel ühised. Kasutusjuhised sisaldavad kõiki võimalikke soovimatuid tegevusi. Kõige sagedamini täheldatud hüpoglükeemia, mis on seotud ravimi üleannustamisega. Neid on kaasas treemor, nõrkus, agitatsioon. Hüpoglükeemia tõsidust näitab südamelöögisageduse suurenemine.

Süstekohas on võimalik esineda ülitundlikkusreaktsioone ödeemi, lööbe, punetuse kujul. Tavaliselt kaovad need kaks nädalat pärast Apidra kasutamist. Rasked süsteemsed reaktsioonid on harva esinevad, nõuavad insuliini kiiret asendamist.

Sissejuhatava tehnika ja nahaaluse koe individuaalsete omaduste mittetäitmine võib viia lipodüstroofia tekkeni.

Apidra insuliin ei mõjuta tervet raseduse kulgu, ei mõjuta emakasisest arengut. Ravimil on lubatud kasutada 1. ja 2. tüüpi diabeedi ja rasedusdiabeediga rasedatel naistel.

Apidra manustamise võimalust rinnapiima ei ole uuritud. Reeglina tungivad insuliinid piima minimaalses koguses ja seejärel lagundatakse lapse seedetraktis. Insuliini võimalus beebi veres on välistatud, mistõttu tema suhkur ei vähene. Siiski on lapse allergiline reaktsioon glulisiinile ja teistele lahuse komponentidele minimaalne.

Insuliini toime on nõrgenenud: Danazol, Isoniazid, Clozapine, Olansapiin, Salbutamol, Somatropin, Terbutalin, Epinephrine.

Võimaldab: disopüramiid, pentoksifülliin, fluoksetiin. Klonidiin ja reserpiin võivad varjata hüpoglükeemia ilmnemise märke.

Alkohol kahjustab suhkurtõve kompenseerimist ja võib põhjustada tõsist hüpoglükeemiat, mistõttu tuleb selle kasutamist vähendada.

Apidra't pakuvad apteegid peamiselt SoloStar'i süstlaga. Nad paigutasid kolbampulli 3 ml lahusega ja standardkontsentratsiooniga U100, kasseti väljavahetamist ei ole. Astme väljastuskynä - 1 ühik. Pakendis on 5 pensüstelit, ainult 15 ml või 1500 ühikut insuliini.

Apidra on saadaval ka 10 ml pudelites. Tavaliselt kasutatakse neid meditsiiniasutustes, kuid neid saab kasutada ka reservuaari täitmiseks insuliinipumba abil.

Räägime Apidra kasutamise omadustest, mis ei sisaldu kasutusjuhendis.

Apidra diabeedi hea hüvitise saamiseks peate:

  1. Lase insuliinil 15 minutit enne sööki. Vastavalt juhistele võib lahuse manustada söögi ajal ja pärast seda, kuid sel juhul peate nõustuma ajutise kõrge suhkruga ja seega suurenenud tüsistuste riskiga.
  2. Hoidke leibaühikute ranget arvutamist, ärge lubage kasutada arvestamata toitu.
  3. Vältige suure glükeemilise indeksiga suure koguse toiduaineid. Ehitage toitumine peamiselt aeglastele süsivesikutele, kiiresti kombineerituna rasvade ja valkudega. Patsientide hinnangul on see toitumine lihtsam leida õige annus.
  4. Hoidke päevikut ja tema andmete põhjal korrigeerige kiiresti Apidra insuliini annust.

Ravimit saab laialdaselt kasutada diabeedi kompenseerimiseks noorukitel. See rühm on vähem distsiplineeritud, erilised toitumisharjumused, aktiivne elustiil. Puberteedieas muutub vajadus insuliini järele sageli, hüpoglükeemia risk on suurem, hüperglükeemia kestab pärast sööki kauem. Venemaal noorukite keskmine glükeeritud hemoglobiin on 8,3%, mis on kaugel sihttasemest.

Uuringud Apidra kasutamise kohta lastel on näidanud, et see ravim on sama efektiivne kui Humalog koos NovoRapid'iga, vähendab suhkrut. Hüpoglükeemia risk oli samuti sama. Apidra oluline eelis on parim glükeemiline kontroll pikaajalise kõrgenenud suhkruga patsientidel pärast söömist.

Kasulik teave Apidra kohta

Apidra viitab ultraheliininsuliinile. Lühikese inimese hormooniga võrreldes siseneb ravim vere 2 korda kiiremini, hüpoglükeemilist toimet täheldatakse veerand tundi pärast subkutaanset manustamist. Tegevus suureneb kiiresti ja pooleteise tunni pärast jõuab tipp. Toimeaeg on umbes 4 tundi, pärast mida jääb veres väike kogus insuliini, mis ei suuda mõjutada glükeemiat.

Apidra patsientidel on paremad suhkru väärtused, nad võivad endale lubada vähem ranget dieeti kui lühikese insuliini diabeetikud. Ravim vähendab aega toidu juurutamisest toidule, ei nõua ranget dieeti järgimist ja kohustuslikku suupistamist.

Kui diabeetik järgib madala süsivesiku dieetiga, võib Apidra insuliini toime olla liiga kiire, kuna aeglastel süsivesikutel ei ole aega veresuhkru suurendamiseks, kui ravim hakkab toimima. Sellisel juhul on soovitatav kasutada lühikesi, kuid mitte ultraheliinset insuliini: Actrapid või Humulin Regular.

Manustamisviis

Vastavalt juhistele manustatakse Apidra insuliini enne iga sööki. On soovitav, et söögi ajal oleks vähemalt 4 tundi. Sellisel juhul ei kattu kahe süsti mõju üksteisega, mis võimaldab diabeedi tõhusamat kontrollimist. Glükoosi tuleb mõõta mitte varem kui 4 tundi pärast süstimist, kui ravimi manustatud annus on lõpetanud oma töö. Kui selle aja möödudes on suhkur tõusnud, saab teha nn korrigeeriva löögi. See on lubatud igal ajal kellaajal.

Toimingu sõltuvus manustamisajast:

Kas teil on kõrge vererõhk? Kas teadsite, et hüpertensioon põhjustab südameinfarkti ja lööki? Normaliseeri oma surve. Loe meetodi arvamust ja tagasisidet siin >>

Apidra

Ultrashort apidra insuliin: teada, mida vajate. Allpool leiate kasutusjuhendit, mis on kirjutatud arusaadavas keeles. Mõista, kuidas leida optimaalne annus, mitu korda päevas ja millistes kohtades peate selle ravimi torkima, mitu tundi iga süst. Apidra on tugeva toimega insuliin, mida toodab tugev rahvusvaheline firma Sanofi-Aventis. See on populaarne diabeetikute seas nii venekeelsetes kui ka välismaal. Toimeaine - glulisiin. Artiklis võrreldakse seda ravimit analoogiga NovoRapid.

Ultrashort apidra insuliin: üksikasjalik artikkel

Pidage meeles, et rikutud Apidra insuliin jääb tavaliselt sama värskeks. Välimuse tõttu ei ole selle kvaliteeti võimalik kindlaks määrata. Seetõttu ei tohiks erateadete kohaselt insuliini käest osta. Osta see hea mainega apteekides, mis järgivad ladustamise reegleid.

Kasutusjuhend

Süstimise ettevalmistamine Apidra, nagu iga teine ​​insuliinitüüp, peate järgima dieeti.

Paljud diabeetikud, kes süstivad ennast insuliiniga, usuvad, et hüpoglükeemia rünnakuid ei saa vältida. Tegelikult on võimalik säilitada stabiilne normaalne suhkur isegi raske autoimmuunhaiguse korral. Veelgi enam, suhteliselt kerge 2. tüüpi diabeediga. Ohtliku hüpoglükeemia vältimiseks ei ole vaja teie veresuhkru taset kunstlikult üle hinnata. Vaadake videot, milles dr Bernstein arutab seda probleemi 1. tüüpi diabeediga lapse isaga. Õpi tasakaalustama toitumise ja insuliini annuseid.

Täiendavad üksikasjad on järgmised.

Apidra on ravim, milliseid meetmeid?

Paljud usuvad, et Apidra on lühitoimeline insuliin. Tegelikult on see ultraheliravim. Seda ei tohi segi ajada Actrapid insuliiniga, mis on tõesti lühike. Pärast ultraheli sisseviimist hakkab Apidra toimima kiiremini kui lühikesed preparaadid. Ka selle mõju lõpetatakse varsti.

Täpsemalt, lühikesed insuliinitüübid hakkavad toimima 20-30 minutit pärast süstimist ning ultraheli Apidra, Humalog ja NovoRapid - 10-15 minuti pärast. Nad vähendavad aega, mida diabeetik peab enne söömist ootama. Esitatud andmed on ligikaudsed. Igal patsiendil on oma individuaalne algusaeg ja insuliinipiltide tugevus. Lisaks kasutatavale ravimile sõltuvad nad süstekohast, keharasva kogusest ja muudest teguritest.

Pange tähele, et diabeetikud, kes järgivad madala süsivesikute dieeti, lühikesed insuliinisüstid enne sööki, sobivad paremini kui ultraheliravimid. Fakt on see, et diabeetikutele kasulikud madala süsivesikute toidud imenduvad kehas aeglaselt. Apidra võib hakata suhkrut alandama palju varem, kui söödav valk on seeditav ja osa sellest muutub glükoosiks. Insuliini toime kiiruse ja toidu imendumise vahelise erinevuse tõttu võib vere suhkrusisaldus langeda ülemäära ja seejärel tõusta ritsokeetiga. Mõelge üleminekule apidrainsuliinilt lühikesele preparaadile, näiteks Actrapid NM-le.

Mis on selle ravimi süstimise kestus?

Iga Apidra insuliini süst kestab umbes 4 tundi. Järelejäänud plume kestab kuni 5-6 tundi, kuid see ei ole oluline. Toimimise tipp on 1-3 tundi. Mõõtke suhkrut uuesti mitte varem kui 4 tundi pärast insuliini süstimist. Vastasel juhul ei ole hormooni vastuvõetud annusel piisavalt aega tegutseda. Proovige mitte lubada veres samaaegselt veres kaks insuliiniannust. Selleks tuleb Apidra ravimit süstida vähemalt 4-tunniste intervallidega.

Apidra või NovoRapid: mis on parem?

Mõlemal sellist tüüpi ultraheliininsuliinil on palju fänne. Nad on üksteisega sarnased, kuid iga diabeetiku jaoks reageerib keha neile omal moel. Millist neist alustada? Otsusta ise. Reeglina süstivad patsiendid insuliini, mida nad annavad, tasuta. Kui ravim teie jaoks hästi toimib, siis jääda selle juurde. Ühe insuliinitüübi muutmine peaks toimuma ainult siis, kui see on absoluutselt vajalik.

Me kordame, et 1. ja 2. tüüpi suhkurtõvega patsientidel, kes on madala süsinikusisaldusega dieedil, on parem kasutada lühikest insuliini, mitte Apidra, Humalog või NovoRapid. Mõelge võimalusele minna lühiajalise toimega ravimile, näiteks Actrapid NM. Võib-olla muudab see teie veresuhkru taseme normaalsemaks, kõrvaldab nende hüppe.

Novorapid, Humalog, Apidra või Actrapid? Teie arvamus.

  • labürint4424
  • 05. detsember 2009
  • 19:44

Ütle mulle, kas on mõttekas liikuda actrapidist Novorapidile?

Kas Novorapidil on Actrapid'i ees mingeid eeliseid?

Kas kellelgi on sellise ülemineku või vastupidise kogemusega kogemus?

Kuidas NovoRapid on? Kas on võimalik temaga kaalust alla võtta? Kas on võimalik kompenseerida "rikutud" energiakaarti?

  • kuidas
  • 05. detsember 2009
  • 19:54

Mul on NovoRapid ja üldiselt ei ole probleeme.. mida ma tahan ja millal ma tahan. annus - umbes 1,2 ühikut 1 XE kohta - koguti ja kasutati. )

niipalju kui mina tean, on actrapid sama, kuid hakkab tegutsema hiljem.. ja see on ebamugav.. koos Novorapidiga saan tulla restoraniga koos sõpradega ja püüdsin kohe sööki.

  • kaevata
  • 05. detsember 2009
  • 19:55

Ma vahetasin actrapid-st Novorapid'i.

Novorapid - lühidalt. ultraheli.

Noh, just siis, kui halb hüvitis on halvem, areneb.

Ma arvan, et kõigil on see individuaalselt.

kaalust alla võtta See ei sõltu ainult insuliini liigist.

  • ignorant199412
  • 05. detsember 2009
  • 20:05

Michael Holod Golikov ja kui palju päevas kolishi kohta?

Ma tegutseksin NovoRapid'il actropides'il, kuid endokrinoloog ütleb, et väga pingul olevate tarnete ja mul on üks penfill suupisteid ühe kuu jooksul, see on minu jaoks mugav süüa, ma ei võrrelda actropides'iga üldse. -40 min. Novorapida toime lõppeb 2-3 tunni pärast ja actropid hoiab suhkrut 5-6 tundi.

  • ignorant199412
  • 05. detsember 2009
  • 20:06

Actropidal on ka minu diabeedi kompenseerimiseks raskem, sagedased atsetoonid, nii lühike kui ka ultraheli.

  • kuidas
  • 05. detsember 2009
  • 20:43

üldjuhul umbes 35 RÜ päevas + 12 Lantust, kuid nüüd, paranemise tõttu, võtan Januvia 12 tabletti, kella kell 10.00 2–4 RÜ Novorapid'i vähendamiseks ja söömiseks ning 10 RÜ Lantust.. tulevikus kavatsen vähendada,.k. tõesti tahad diabeedi ravida. Sööb praegu asjatundlikult ja palju sporti, seega on insuliinivajadus ainult õhtul, kui soovite rohkem süüa, kuid teil ei õnnestu liikuda, nii et peate paar ühikut

  • labürint4424
  • 05. detsember 2009
  • 20:55

№4 - sellepärast tahan minna, kogemused ja arvamused on huvitavad

Mul on nüüd kaootiline toit (ainult arusaadav moms saab aru))))) ja aktrapidi toimimise kestuse tõttu saadakse mõnikord libisemist - kas hüpoglükeemia või hüper (kui te võtate insuliinitoimet mööda kõverat ja teete vähem, siis hüppab suhkur hüppeliselt), Hüpe, kui laps on kodus - vabandust - Kick, hirmutav!

  • sekretariaat6485
  • 06. detsember 2009
  • 01:15

Ma olen NovoRapid'i jaoks, sest see on palju mugavam ja toiduga on palju lihtsam: tunde ei ole selge režiim. Mis puudutab hüvitist - mis on NovoRapidil, siis Aktrapidil - see oli kõikjal sama =)

Kehakaalu langetamise osas ei saa ma midagi öelda - olen alati oma kaaluga rahul olnud.

  • põlastusväärne
  • 06. detsember 2009
  • 14:01

läks aasta tagasi Novorapidile! Ma ei saa rõõmustada! Mingi ime))) Actrapidiga olen sõltunud ajast! Ja nüüd vabadus))

  • @@ 5shuttlecock33
  • 14. detsember 2009
  • 12:42

Ma läksin umbes kolm nädalat tagasi Novorapidile. Arst rõhutas seda seoses sellega, et gipsid muutusid raseduse ajal tavaliseks. Jäta vasakule, kuid siin hüppab suhkur ja mõnikord ma ei saa seda üldse (((

  • sargent
  • 14. detsember 2009
  • 16:47

Novorapid on parem, kui te ei taha sõltuda ainult suupisteest, vaid vastupidi, kahe süstimise vahel, nii et 3-4 tundi on möödas.Raprap mistahes viisil kattub ja Novorapid ei tohiks leotada ja ei tohiks annuseid segada. ei sõltu.

  • @@ 5shuttlecock33
  • 14. detsember 2009
  • 21:40

Novorapidi kasutamisel kulub süstide vahel mõnikord 6-7 tundi, vastasel juhul ei tööta see.

  • frantsiis
  • 15. detsember 2009
  • 21:23

Juba kusagil ütles. Sa sööd - sa korja Novorapidi. Ärge sööge - ärge torkige. Ja miks suupisted? Ta sõi, pritsis ja unustas. Kuigi kõht ei meeldi. 100% parem kui actrapid.

  • järjekorras388
  • 16. detsember 2009
  • 06:19

Iga prioriteet, olenevalt sellest, kes seda toidab. Aktiivse liikumisega (ülikool, töö jne) on Novorapid mugav. Ma vahetasin actrapidist Novorapid'ile ja mulle meeldib see. aktrapid vajab pidevat snackimist, kannatab gopost, kuna mul oli kohutav soov madala suhkrusisaldusega)) ja nüüd kõik reeglid, mu käed ei venita ekstra õuna jne jaoks. kui murdunud pry)))

  • nameable199001
  • 16. detsember 2009
  • 10:27

Esiteks piisab, et kaalust alla võtta ei piisa rohkem kui 10 leivaühikut päevas (tabelis on tõenäoliselt see).

teiseks, ma ei saa aru, miks pärast mõrvikut teha iga 1,5 tunni järel nalja? Spread out: õhtusöök 4 heh. - 4 ühikut kui suhkur on lõputult kõrgem kui 9, siis lisage kohe vähendamisele. Ärge unustage ennast veelkord?

  • @ 3 = killjoy74
  • 16. detsember 2009
  • 13:49

ja oravad, rasvad? See oli umbes 1000 kcal, suvel söömasin umbes 10 heh ja ma kaotasin kaalu + rohkesti köögivilju, kes olid tüdinenud nendega.

  • @ 3 = killjoy74
  • 16. detsember 2009
  • 13:50

minu jaoks on parim lühike apidra, isegi kiirem kui Novorapid)

  • @@ 5shuttlecock33
  • 16. detsember 2009
  • 14:47

Olin üle antud Novorapidile ja tegevuse põhimõtet praktiliselt ei selgitatud. Ma saan aru, et see toimib 3-5 tundi, vaheaegade vahel on võimatu süüa rohkem HE, nagu Humulin R. Ja mis juhtub on, et ma peaksin sööma iga 3 tunni järel. Näiteks olin eile hommikul hommikul hommikul hommikul, tegin Novorapidi. 2 tundi pärast hommikusöögi suhkrut 6.4. Siis ta ei teinud midagi, ta lihtsalt pani diivanile kuni kella 15.30, mõõdeti suhkrut enne õhtusööki - 8.4. Mida teha, ma ei mõista, miks suhkur tõusis. Ütle mulle, palun, kes teab!

  • võimetus
  • 16. detsember 2009
  • 14:56

Noh, võib-olla laiendatud ei piisa. või pikaajaline süsivesikud sõid hommikul, Novorapid on juba töötanud ja süsivesikud on endiselt varras.

  • @@ 5shuttlecock33
  • 16. detsember 2009
  • 15:07

Nii et ma arvan, et laiendatud ei piisa. Hommikul sõin maitsega piima. Lõppude lõpuks, kui olin Humulin R-s, vähendasin vastupidi pika annuse (Lantus). Nii et ma pean seda nüüd uuesti suurendama?

  • võimetus
  • 16. detsember 2009
  • 15:20

Humulin R'il on sabad üksteise peale, võib-olla vaja Lantust veidi vähem.

  • @@ 5shuttlecock33
  • 16. detsember 2009
  • 15:21

Jah, Maxim, mul oli tihti hüpps nende "saba" tõttu ja nüüd väga harva. Ma proovin pikka tõusuühikuid 2-4 võrra.

  • sympathetic4141
  • 16. detsember 2009
  • 15:50

Oksana, te ei tohiks süüa iga 3 tunni järel. NovoRapid ultraheliininsuliin, mis kestab 2 tundi, mille jooksul söödud süsivesikud sulasid. seetõttu ei nõua ta suupisteid. lühike, toimib insuliin kuni 4 tundi ja nõuab seetõttu suupisteid. mida sa sõid, on juba seeditav ja see töötab ikka. Lühike annus arvutatakse tulevase suupiste arvutusega ning ultraheli korral otse sellele, mida te praegu söönud olete.

tõenäoliselt ei piisa kaua)

  • @@ 5shuttlecock33
  • 16. detsember 2009
  • 16:04

See on hea, Alexandra, et üks ei tohiks nii tihti süüa))) Aga Novorapid töötab ikka veel 3-5 tundi ja Humulin R 5-6, seetõttu kasutasin enne lühikesi annuseid ja tulemus oli gipa.

Jah, isegi arst ei selgitanud mulle, et pika annuse suurendamist ((

  • võimetus
  • 16. detsember 2009
  • 4:10

Kui palju inimesi on nii palju arvamusi! :))))))))))))))))

Nadezhda Kolosova, sageli arstid motiveerivad üleminekut Novorapidile lihtsalt sellepärast, et snackimine pole mingil põhjusel vajalik)))

  • sympathetic4141
  • 16. detsember 2009
  • 16:19

Mulle õpetati seda diabeedi koolis. Rohkem kui hiljuti ja kaasaegses koolis), mida veel see, mida te räägite? tüdrukul on lantus. tal ei ole üldse piike.

Oksana 3-5 tundi, muidugi, võite kokku leppida, aga mitte päris. Ta hakkab tegutsema peaaegu koheselt, mistõttu ta annab võimaluse kohe pärast söömist närida ja see on süüa saanud süsivesikute kogus. ja mis jääb seal 3-5 tunni pärast. See võib põhjustada hypu, kui teete sageli nalju.

  • @@ 5shuttlecock33
  • 16. detsember 2009
  • 16:21

Jah, ka mina, arst ütles, et Novorapidil ei ole vaja suupisteid!)) Ja ka seetõttu, et Novorapidil on hüpo tõenäosus väga väike!

  • sympathetic4141
  • 16. detsember 2009
  • 16:50

Miks see lühikese jaoks ei ole vajalik! näiteks teil on 1 insuliinühik 1 heh kohta. sa sõitsid 5. sõid 3he ja 2 tunni pärast veel 2He. ja ultraheliga 3 sõid, 3 pritsitud. ja kui lantus on õigesti valitud, siis see hoiab tausta 24 tundi ja kõik on sile.

  • sympathetic4141
  • 16. detsember 2009
  • 17:05

Jah, sest lühike on 4-5 tundi! ja meie keha toit imendub 2 tundi! enam-vähem selge? või üksikasjalikumalt lahustub?)))

  • sympathetic4141
  • 16. detsember 2009
  • 17:23

Kui märkate, selgub pärast suupistet insuliini kogus võrdub HE arvuga. ei olnud ühtegi kiipi.

Mul on nüüd apidra ja lantus. Ma panin täpselt nii palju, kui ma söön seda sööki. kõik on hea

  • austiin
  • 16. detsember 2009
  • 17:28

Sa ikka selgitad mulle, miks sa lühidalt rohkem kui vajate? Mida siis jälle süüa, aga mitte insuliini panna?

  • sympathetic4141
  • 16. detsember 2009
  • 17:31

Ma kirjutan hiina keeles. :)))))

  • austiin
  • 16. detsember 2009
  • 17:34

"Jah, sest lühike efekt on 4-5 tundi! Ja toit meie kehas imendub 2 tundi!" Loogika, vabandust, nagu Chernomyrdin.

  • labürint4424
  • 16. detsember 2009
  • 17:51

Andrei Lom, siin ma tahan sinult lahti saada ja ma tahan! Ära ole nii enesekindel! Tsitaat on õige! Kui Novorapida on? Ja kui tema tegevus peatub? Lugege Novorapidi juhiseid ja küsige arstilt! Fakt on see, et toidu töötlemine kehas võtab aega 2 tundi. Tegevus Novorapida 4-6 tunni jooksul! Aga 6-8 tundi, ja see aeg sõltub keskkonnast, tervisest ja emotsionaalsest seisundist.

Nagu ma sinuga ei soovi))))))) Üks joonis!

  • sympathetic4141
  • 16. detsember 2009
  • 18:29

Samuti õpetati koolis, et lühikese insuliini kestus sõltub ka selle annusest. s.t. kui me sisestame 4 ühikut lühikesi, siis algab see 30 minuti ja kuni 4 tunni jooksul. kuid kui 20 ühikut, hakkab see toimuma 30 minuti ja kuni 6-8 tunni pärast

  • @@ 5shuttlecock33
  • 16. detsember 2009
  • 18:37

Kui olin Humulin R juures, tegin ma täpselt nii palju kui ma sõin, s.t. spetsiaalselt toidu jaoks. 30-60 minuti pärast hakkas ta sööma. Pärast 2 tunni möödumist on muidu hippa, sest 3-4 tunni pärast on tal hoopis tipp.

  • frantsiis
  • 16. detsember 2009
  • 18:44

Andrew, kartul, piim, ma söön väga hoolikalt. Ma püüan seda hommikul süüa - ja edasi. Ja kui õhtul ma vähendan kartulite kogust (võrreldes pudruga) või varastan paar ühikut. Novorapida rohkem. Ja ma püüan üldiselt piima vältida - ma eelistan hapu (meil on omatehtud piim) - see ei juhi sellist suhkrut. Üldiselt on vaja insuliini teha nii palju, et suhkur pärast 2 tundi oleks 4-7, ja mitte mitu neist kõrgkoolidest on

  • sympathetic4141
  • 16. detsember 2009
  • 19:05

Andrei, kas sa oled koolis käinud? Kui jah, siis kui kaua? Näete, nüüd on mõned muud lähenemisviisid SD-i kompenseerimiseks. Loomulikult on selge, et te ei veenda. alati lihtsam õpetada kui ümberõpetada.

  • sympathetic4141
  • 16. detsember 2009
  • 20:36

Midagi, mida ma oma küsimusele ei näinud)

Üldiselt lähen homme endokrinoloogi juurde, arst on suurepärane.Selle parimaks kinnituseks on tänulikud patsiendid hea suhkruga. näidake talle oma kirjavahetust) ja seejärel täitke oma eesmärk)

  • võimetus
  • 17. detsember 2009
  • 10:17

Andrew, ma käisin ka läbi diabeedikooli, kuid see oli umbes 13 aastat tagasi. Aga isegi seletasid nad meile, et actrapidi all on vaja hammustust, kuna selle toimimine on pikem aja jooksul ja tipp on 2-3 tunni jooksul ning kui eeldame, et teie õhtusöök on 5 X.E, siis saate teha Novorapidi ja süüa 5 X.E. Kuna suhkur jääb normaalsesse vahemikku, siis actrapid'isse, et mitte pärast sööki liiga palju suhkrut saada (näiteks tunni pärast), on parem süüa 4 X.E ja 1 tunni jooksul 2-3 tunni jooksul või süüa 3 X.E. ja veel kaks hiljem. Noh, midagi sellist.

  • sympathetic4141
  • 17. detsember 2009
  • 18:58

Andrew, üldiselt, kõik osutus, nagu ma ütlesin. Loe, võib-olla te mõistate seda selgitust)))

"Kui insuliin on ultraheli, siis on tal aega pöörduda ümber ja võtta toitu väärikalt. Tema profiil langeb võimalikult palju kokku SC kasvuga. Ja kõiki süsivesikuid (täpse) annusega kasutatakse ilma lõhkemiseta ja puuduseta. Toit võib olla ühtne ja jagamatu.Kui insuliin on lihtne (lühike), siis ei ole aega täielikult ümber pöörata, SK kasv ületab insuliini kontsentratsiooni kasvu veres, mistõttu võib pärast sööki tekkida märkimisväärne SK tipp. mõttes Ma jagan sööki kaheks osaks: peamiseks söögiks ja suupisteks, aga need on ühe söögi kaks komponenti: üks ja mille jaoks arvutati kompensatsiooniannus.Sellisel juhul sööb põhitoit osa toidust ja mõne aja pärast See ülejäänud on suupiste. "

  • @@ 5shuttlecock33
  • 18. detsember 2009
  • 10:50

Miski ei tööta ((Lisasin Lantuse annuse ja see juhtus nii, et kui võtsin Humulin R asemel Novorapidi. Lantus alandas suhkrut kuni hommikuni. See oli see pilt.

Õhtu: veresuhkur 23.20 - 7.4; kell 00.20 - 6,0; kell 6.30 hommikul ärkan külma higi, mu käed raputavad, ma mõõdan suhkrut - 2,5 ((Muidugi, gipa juua magusat teed, aga ma söön seda. Lõppude lõpuks kell 8.00 ma töötan, suhkur - 14.1 ((

Mõnda mõttetu, Lantus ei ole päeva jooksul piisav, ja kui ta teeb rohkem, teeb ta ööseks hüpingu ((

  • võimetus
  • 18. detsember 2009
  • 11:20

Ilmselt ei ole vaja Lantust lisada, vaid mängida lühikese einega ja hommikul.

  • @@ 5shuttlecock33
  • 18. detsember 2009
  • 11:25

Jah, see on kindel ((Ja siis on see pärast hommikust kipsi purunenud olek ((

Ja mu hommikusöök on alati sama, kas puder, kohv ja kohv või piima ja kohvi müsli. Kogu mu elu oli.

  • sympathetic4141
  • 18. detsember 2009
  • 18:14

Küsisin oma arstilt sinust, ütles ta, et ta üritab lisada ultraheliüksuse. ja pikk ei puuduta.

  • frantsiis
  • 18. detsember 2009
  • 21:39

Kui hippa hommikul - lantus - miinus 1-2. Lühikeses mängus.

  • @@ 5shuttlecock33
  • 19. detsember 2009
  • 00:43

Jah, Sergei, ma küsisin oma arstilt, ta ütles, et pikka aega tagasi lühendada. Üldiselt kandis ta Lantuselt Levemere. Aga mustlane läks terve päeva (((

Alexandra, vaadates olukorda, arvan, et ultraheliga on midagi veel valesti.

  • sympathetic4141
  • 19. detsember 2009
  • 11:08

Kas olete rase? Ma kuulsin, et rasedad naised on tavaliselt lantusest eemaldatud.

  • sympathetic4141
  • 19. detsember 2009
  • 11:11

Ja võib-olla on lapse kõhulahtis insuliin?

  • frantsiis
  • 19. detsember 2009
  • 11:39

Igal juhul, kui hommikul hüpa - kaua öösel puhastada. Kui see on hommikul korralik ja kipsi päeval, vähendage NovoRapid'i.

  • @@ 5shuttlecock33
  • 19. detsember 2009
  • 14:19

Jah, Alexandra, ma olen rase! Ja arst ütles mulle ka, et nüüd on pärlid väga kahjulikud (((Ja ma ei saa ilma nendeta elada ((

Jah, Sergei, eile juba kaua.

  • labürint4424
  • 19. detsember 2009
  • 17:51

Oksana Kalinina ja milline on teie mõiste?

(on vaja avada eraldi teema rasedatele diabeetikutele)

kuni 4 kuud, mul oli tasasel maapinnal gips ((((See on tingitud tulevase lapse kasvu vajadusest. Kuid annuse märkimisväärset vähendamist või suurendamist ei olnud - see oli minu raseduse omadus!

Imikute insuliini sekretsiooni tõttu pärinevad pärlid on reaalsed. kuid hilja! Kuu 7-9.

Parimad raseduse insuliinid on actrapid ja protaphan!

Seoses selle teemaga - mida ma küsisin - tänan kõiki, et nad jagasid oma kogemusi ja mõtteid selles küsimuses. Olen olnud Novorapidis juba 3 nädalat. Kõigepealt oli kohanemine, nagu see oli)))) Käed, mis venitasid suupisteid ja sõidid inertsiga, ütlevad, et see on vajalik))) Habit))))

Nüüd on kõik lihtne ja lihtne

Plussid: ma söön, kui tahan. Hüpoglükeemia ei ole üldse, kuigi ma ikka veel nalja, võib-olla pärastlõunal ma ei arvutanud kompensatsioone ja suhkur veidi tõusnud. Aitas parandada pikendatud insuliini. Täiesti erinev meeleolu) tunnen teistsugust.

Selle analoogi, pluss Novorapid, suur pluss on suur koormus: peate sööma tundide kaupa ja omama suupisteid. Elu on muutunud vabamaks!

  • @@ 5shuttlecock33
  • 19. detsember 2009
  • 22:52

Anna, mul on tähtaeg -14 nädalat. Ja nüüd olen ma Novorapidil ja Levemiril.

Ja mul on ikka veel suupisteid ((

  • anastomoos
  • 24. detsember 2009
  • 4:10

Novorapid sobib mulle rohkem. Oktrapiidil esines esimesel aastal. Kui toiduga murda on vähemalt pool tundi rohkem (näiteks mitte 6, vaid 6,5 on möödas), tõusis suhkur väga kiiresti.

Novorapid on siiski lihtsam. sõltumata ajast ja toidust.

  • clarke
  • 28. detsember 2009
  • 03:27

Ja Novorapidil on minule vähe mõju =) nagu vee kolish. Ma läksin tagasi aktrapidile, kiskudes oma õla, lihastesse, sa ei saa oodata pool tundi, kuid kohe süüa. suhkru normaalne.

  • poorsus199805
  • 28. detsember 2009
  • 07:33

Lihasinsuliinis on võimatu torkida.

  • vallandamine
  • 28. detsember 2009
  • 08:51
  • poorsus199805
  • 28. detsember 2009
  • 08:58

Kõigepealt võite insuliini kiirema imendumise tõttu väga soodsaks muutuda.

Teiseks, kui tekib lokaalne kokkupuude lihasega, tekivad soovimatud nähtused (puhtalt visuaalselt (loomulikult ajaga) või kohutavad koonused, mis ripuvad väljapoole (((või moodustatakse käes olevad augud ((

Sellised kaevud, kuid mitte kaevikud ((9) Nagu klaasilõigu puhul, eemaldati osa lihastest (((

Awfully ebameeldiv silmist. (((Sõna).

Mul oli tüdruk, kellel oli IDDM. Ma istusin sigade insuliinile. Nii oli tema osa õlast lõigatud (((

Vale pricked. Ta hoiatas mind. Ma mäletasin elu.

  • vallandamine
  • 28. detsember 2009
  • 09:02

Mis siis, ainult kõhus?

  • kaevata
  • 28. detsember 2009
  • 10:53

Noh, nii et vestlus, nagu ma sellest aru saan, ei ole süstimiskoht, vaid sügavus. subkutaanselt (nagu ette nähtud) või lihasesse.

  • clarke
  • 28. detsember 2009
  • 12:36

võetakse arvesse actrapidi imendumise kiirust:

lihaste actrapid = subkutaanne novorapid

  • juhendaja9725
  • 02.01.2010
  • 01:22

Kui neist kahest, I Novorapid ja üldiselt Apidra järsem)

  • mukden2143
  • 04.01.2010
  • 21:49

Ma ei tea, mul on Aktrapid, kui ta mulle sobib!

  • karboy
  • 11. jaanuar 2010
  • 21:59

Igaüks, kui ma vaatan Novorapid-Lantust, mul on Aktrapid-Protafan, kas nad on hullemad?

  • aurora48
  • 11. jaanuar 2010
  • 22:39

Ljudmila! Tavaliselt määrab insuliin endokrinoloogi juures olevate pliiatsite olemasolu, just siis, kui teile anti insuliini, olid ainult need pliiatsid!

  • julm
  • 11. jaanuar 2010
  • 23:11

Hea on insuliin, mis võimaldab teil säilitada häid suhkruid.

  • kaevata
  • 11. jaanuar 2010
  • 23:22

nad ei ole halvemad. välja arvatud see, et kestusega seotud toimingud arvutatakse teiseks ajaks, on novorapid lühem kui actrapid, lantus on pikem kui protafaan. see tähendab, et saadakse teine ​​skeem.

kui teie insuliin on teie jaoks õige ja võimaldab teil kompenseerida - siis pole vaja seda muuta =)))

  • karboy
  • 12. jaanuar 2010
  • 10:03

Ja milline on endokrinoloogi jaoks pliiatsite olemasolu? Kui mu tütar sai haige (ja ta oli haige) 2007. aastal, ostsid nad kõik apteegis, glükomeeter, triibud, pliiatsid, Berlitions, Milgams jne. Kõik peale insuliini. Ma ei mõistnud midagi? Võib-olla on küsimus teemast väljas, kuid siiski?

  • kaevata
  • 12. jaanuar 2010
  • 10:52

Peterburis oli kõik vaba (vähemalt 10 aastat tagasi ja 2 aastat tagasi. Ma ei tea praegu) (glükomeetrite ja insuliinipliiatside mõttes). Ma saan ribad tasuta.

Ja endokrinoloogi käepidemete olemasolu kohta. Ma kahtlen, et ravi planeerimine võib põhineda lihtsalt selles, kas need on endokrinoloogile kättesaadavad.

eriti sama Novorapid, näiteks ühekordselt kasutatavates pensüstelites.

  • austiin
  • 12. jaanuar 2010
  • 10:59

Võib-olla nii palju kui võimalik, Maria Krasnova, endokrinoloog andis mulle käepideme, ma ei mäleta, millal ka insuliinil on ka glükomeeter, kuid nagu alati, on meil kliinikus nii palju käsi, et see ei ole kõigile piisav.

  • kaevata
  • 12. jaanuar 2010
  • 11:05

siis olin õnnelik)) pah-pah-pah

kuid Novorapid ei kuulu sellele niikuinii, m? ))

  • karboy
  • 12. jaanuar 2010
  • 12:49

See on fantastiline: selgub, et Peterburis haigestuda on lihtsam.

  • kaevata
  • 12. jaanuar 2010
  • 12:52

Ma kahtlustan tugevalt, et diabeedikeskuses või kliinikus on veel erinevusi.

  • aurora48
  • 12. jaanuar 2010
  • 13:02

Endokrinoloog andis mulle pliiatsi! YaA, kui nad murdsid - muutusid 2009. aastal!

  • karboy
  • 12. jaanuar 2010
  • 13:09

Meie piirkondlikes isegi glükides. hemoglobiin ei ole. Mida öelda C-peptiidide, pliiatsite jms kohta. See on häbi.. Vastuste eest, tänan, ma vähemalt tean.

  • poorsus199805
  • 13. jaanuar 2010
  • 07:34

Kes teab - kus Peterburis on nvrapid. Ma ei saa retsepte osta ((

  • korrumpeerunud
  • 29. juuli 2010
  • 20:32

NovoRapid on parem, sest see toimib kiiremini, saate pärast sööki pärast 15 min möödumist torkima. Maksimaalne, kõige vastupidavam temperatuurimuutustele.

Ja tänu sellele, et lühike, kui te torkate, mitte naba piirkonnas, töötab see 20-30 minutiga.

  • karboy
  • 12. august 2010
  • 21:41

Novorapid kehtib 3 tundi, suupisteid ei ole vaja, see on mõistetav. Aga kui, näiteks, 2 tundi pärast peamist sööki, tahtsin õuna? Pange üks sööki ja sööge? Kas esineb eelnev annuse siirup? Või talu ja mitte süüa? Tõenäoliselt ei ole see temaga väga mugav, sest peamiste söögikohtade vahel, mida ma tahan õunale niblida, süüa tükki arbuusi. Või jäätis: mitu korda päevas, siis torkake teda?

  • namesake199705
  • 12. august 2010
  • 22:34

Novorapid ja kõik teised ultraained on 4 tundi.

Kuid nad on nii head, et ei ole kohustuslikku suupistet, mis tuleb korraldada mitte soovi jaoks, kuid rangelt 2 tundi pärast süstimist ja rangelt mõõdetud kogustes (või täielikult nende asendamiseks), mida varem teritati, ei eksisteeri ultra.

Aga sa võid süüa, kui tahad, kartmata, et annusteks on läga. Lõppude lõpuks tekib söögipiirang)))

Ja küsimus, mitu korda päevas torkima? Ma vastan alati: "Kaks võtet iga söögikorra kohta")))

Hiljuti hakkasin tähelepanu pöörama asjaolule, et inimene seostub söögikordade arvuga, mistõttu võib tema kogemusi hinnata)))

Fakt on see, et iga "ekstra" süstimise või mao täiendava augu kohta lööb inimene kusagil esimesel aastal - poolteist aastat. Ja siis ta harjub sellega, et hoolib (kui ta hoolib) ainult siis, kui tema hüvitis on hea, ja kui palju ta on võlgu, ei ole see üldse oluline. Uskuge mind

Viimasel ajal oli mul üsna keeruline periood, mil pidin iga söögikorra kohta kolm süsti tegema. Ja mitte midagi))) Aga suhkur oli sile. Lõppude lõpuks lõppes see periood mõne aja pärast)))

  • karboy
  • 12. august 2010
  • 22:48

Tänan teid, Elena. Jah, kiskake talle mingit probleemi, need on minu mõtted. Ta oli harjunud vilja sööma 2 tundi pärast lõunat ja õhtusööki, et ta ei taha keelduda. Niisiis, pärast 2 tundi, saate ikka veel üksuse panna ja vilja süüa? Ma olen hoolikas!

  • aurora48
  • 12. august 2010
  • 23:13

hästi tehtud, Ljudmila! ja mida sa saad teha - sa pead olema hoolikas!

  • namesake199705
  • 12. august 2010
  • 23:57

päris reaalne. Ja mitte ainult fruktik;)))

KUID sa peaksid alati meeles pidama, et skeem on väga range ja ei muutu kunagi. Selle täiendava puuvilja + suupiste me sööme pärast poole tunni pärast süüa puuvilju ja pärast veel pool tundi kestvat suupistet, mis oli lisatud sellele puuviljale.

  • kägistama
  • 14. august 2010
  • 14:25

Juba algusest peale, ilma et ma oleksin "Novorapidil" küsinud. Üldiselt olen nendega rahul - eriti kiirusega))) Pole vaja oodata nende 15-20 minuti möödumist))))) Kuigi nad soovitavad 5 minutit enne söömist suure suhkruga süstida)))) Ma ei tea õigesti?

  • namesake199705
  • 14. august 2010
  • 14:33

Kõrge suhkrusisaldusega enne söömist peate suhkrud veidi vähenema. Vähemalt vähe, s.t. lihtsalt veenduge, et DPS, mis on süstitud koos toidu annusega, hakkas tööle.

Seetõttu ei saa see IC-i vähendamise ooteaeg 5 minutiga üldse välja tulla.

  • 6kreem
  • 14. august 2010
  • 14:39

Elena, kaks võtet on enne ja pärast sööki?

Isiklikult harjumusin süstimistega harjumuspäraselt ja see ei purune üldse, kui vaja, et seda teha :)

  • namesake199705
  • 14. august 2010
  • 14:50

Üldiselt JAH. Ainult kaks - iga söögikorra kohta.

Ja esimene - mitte tingimata. Ja teine ​​- mitte tingimata - pärast

Näiteks hommikul, kui insuliin osutub väga aeglaseks, torkan ühe süstiga ja väga palju ette.

Ja õhtusöögiks, kui insuliin muutub väga kiiresti, toimub esimene süst tavaliselt pärast söömist ja teine ​​mõne aja pärast. Ma teen esimest süstimist õhtusööki enne sööki ainult siis, kui on midagi väga kiiret.

  • 6kreem
  • 14. august 2010
  • 14:59

Vajalik on täiustatud kompensatsioonioskus, et annust nii osavalt jagada))

Ma ikka torkan ühte ja eriti ei usu, hea, suhkur lubavad :)

  • namesake199705
  • 14. august 2010
  • 15:14

Ärge lubage suhkrut ja töötavat RV-d)) Ja see on imeline.

Ja kui PZh enam ei laulnud (((siis siis oskused, mis ei ole nii palju arenenud kui isiklik kogemus), esineb esile))

  • tutu
  • 21. august 2010
  • 16:33
  • on
  • 22. august 2010
  • 13:17

Minu arvates ei tohiks neid kahte insuliini isegi võrrelda. Esiteks, leiutus oli leiutatud oh nii kaua aega tagasi, ma sain haige 13 aastat tagasi ja 3-4 aastat tagasi hakkas see kõigepealt torkima. Novorapidi kasutatakse suhteliselt hiljuti ja hiljem leiutatud on parem. Me ei võrdle protofaani ja lantust, on ilmne, et protofaan ja lantus pole ja puhastamise tase ja kõik muu on paremad, teiseks, võite pritsida Novorapidi ja kohe süüa, ärge oodake pool tundi, pean seda väga oluliseks, sest tänapäeva elutempoga on see väga ebamugav. Veelgi enam, Novorapidil ei ole piike, samuti ei ole vaja suupistet, mis on samuti väga mugav. Ausalt öeldes ei saa ma aru, miks kaks süsti teha. kuid see on keegi, kes on kohanenud. Isiklikult torkan kolm peamist sööki, kuid päeva jooksul võin ma lubada väikesi suupisteid ja see ei mõjuta suhkruid, sest neid hoiab lantus.

  • namesake199705
  • 22. august 2010
  • 13:27

öösel ei saa te hüpoteetilist, kui päeva jooksul hoiab lantus mitte ainult tausta, vaid kompenseerib ka suupisteid?

  • on
  • 22. august 2010
  • 13:31

Öösel on alla 7-aastaste suhkrute puhul muidugi süüa ja kõik on korras. Proovis küündida vähem kui kogu suhkru nafig lendu päeval ja öösel.

  • jake198711
  • 07.09.2010
  • 19:17
  • clamming2_2
  • 07.09.2010
  • 19:27

Novoropid on jahedam, öised gipsid kadusid, actrapid ei andnud mulle midagi head (

  • bergstrom
  • 07.09.2010
  • 19:53

öösel hüperid, tundub mulle, on vähe pistmist toiduinsuliiniga. Nende põhjuseks võib olla vale summa uuendatud.

  • aurora48
  • 07.09.2010
  • 20:19

see on kindel, armastus!

  • clamming2_2
  • 07.09.2010
  • 22:03

Fakt on aga see, et niipea, kui ta lõpetas actrapidide kasutamise, kadusid pärlid täielikult ja kui nad seda tegid, siis nad ei muutunud järsult kogu keha tuimusega, vaid väga järk-järgult, mis võimaldas neil kiiresti reageerida ja midagi süüa

  • 3 = 4 Catsup1 = 9
  • 15. oktoober 2010
  • 23:25

HP käsiraamat ütleb, et selle tipp on 1-3 tundi ja kestus on 3-5 tundi. Ma arvan, et me oleme need, kellel on see tipp vaid 3 tunni pärast. Või kas see sõltub süstimise kohast?

Ma ei saa nüüd otsustada, mis on meile parem: HP või AP. Meil on valkude kompenseerimise probleem. On vaja pistmist juhuslikult, kuid reeglina ei piisa sellest, mida ma kiusan.

  • aurora48
  • 16. oktoober 2010
  • 00:09

Maarja! Mulle tundub, et siis oleks parem teha Fuchsiga.

  • namesake199705
  • 16. oktoober 2010
  • 00:13

Insuman ja AR on samad.

kui 3 tunni pärast - tipp, ja siis kuidas suhkur käitub?

  • aurora48
  • 16. oktoober 2010
  • 00:16

Elena! pärast Insumanat pole söömine vajalik 1 tunni ja 40 minuti pärast. Mul õnnestus suupiste 2 tunni ja 30 minuti pärast

  • 3 = 4 Catsup1 = 9
  • 16. oktoober 2010
  • 00:19

Siis nad vähenevad, kuid mitte oluliselt.

  • namesake199705
  • 16. oktoober 2010
  • 01:06

sa pead teda käes kinni panema? Kuna kõhupiirkonda süstides avanevad need samamoodi AR-ga. Nad on mõlemad - kiire, lühike.

nii et sa oled segaduses, et postprandiaalselt kinni pikka aega? Või midagi muud?

  • aurora48
  • 16. oktoober 2010
  • 01:18

Nüüd ma saan aru, Elena! Jah - käes!))

Oh! Elada ja õppida!)) Tänan teid väga, Elena.

  • 5ubikventsus40
  • 16. oktoober 2010
  • 23:58

Arst ütles mulle, et actrapids on paremad kui tema NovoRapid'i kolleegid. Noh, loomulikult on novorapid mugav))) Ma ei tea. Ma olen actrapid ja kõik reeglid)

  • barstow5200
  • 17. oktoober 2010
  • 12:02

Ma isegi ei tea. kui palju ma olen haige, istun actropides. Arstid soovitavad mul minna Novorapid'ile, kuid ma ei julge. minu tuttavad Novorapidiga on selle insuliiniga davolny, kuid ma olen ikka veel elus ja hästi actropidiga!))

  • karboy
  • 17. oktoober 2010
  • 13:09

HP või AR on lihtsalt mugavuse küsimus. Olime mugavamad AR. Jah, ja suhkru see oli postabilnee.No tütar kategooriliselt keeldub tagasi teda. Usub, et ta on talle rasv. Tõepoolest, pärast veidi õhuke asendamist.

  • 3 = 4 Catsup1 = 9
  • 17. oktoober 2010
  • 21:54

Jah, see mulle teeb muret, et postprandiaalne hoiavad kinni pikka aega. Aga ma kahtlustan, et see on tingitud asjaolust, et me torkame perset (maos, kuni torkimine ei ole lubatud). Kuid ausalt öeldes on kõhtu hirmutav, kuna HP võib kiiresti ümber pöörata. Ma arvan, et proovida kasutada segasüsteemi HP ja AP-ga. Ehk oleksime parem. Jah, ja Dia grupis lugesin, et mõnel juhul on lastele parem AR.

  • 3 = 4 Catsup1 = 9
  • 17. oktoober 2010
  • 23:43

Ljudmila, see on vaid teema.

"Arstid usuvad, et kehakaalu vähendamiseks peate süüa sagedamini."

  • karboy
  • 19. oktoober 2010
  • 20:09

See ongi mõte, Maria, just nii me süüa tegime, natuke, kuid 5-6 korda päevas. Puuvilja suupistetega. Seetõttu oli Actrapid mugav ja Novorapidil on vaja kogu aeg kõduda ja me tihti ka jäime. Me leidsime, et seal on palju õunu 1 ja natuke virsikut, ja mõtle siin.

  • 3 = 4 Catsup1 = 9
  • 19. oktoober 2010
  • 20:41

Kahjuks ei ole mul kogemusi teiste insuliinide kui HP kasutamisest, mistõttu arvasin, et see oli kõigi nende probleem. :(

  • aurora48
  • 27. jaanuar 2011
  • 17:33

(kolis vanast teemast)

Hea päev! Ütle mulle, milline on erinevus Novorapidi ja Humalogi vahel? Nad lihtsalt läksid edasi Humalog'isse, nii et mingil põhjusel on annused vähenenud (ma ei saa ikka veel kohaneda), tundub, et selle tipp on varem kui Novorapid, ja miks ma tunnen halvemini Humealogilt hiljem ja hiljem, või kas need on kõik subjektiivsed tunded?

Inessa-paruness ja Kostyuchenko

Humalog tõesti hakkab toimima kiiremini kui Novorapid! Ma olin väga rahul.

ja gipsid tunnevad end vähem, sest pikka aega on püsivalt head suhkrud?

  • atypic198609
  • 27. jaanuar 2011
  • 18:38

Novorapid rasedatele naistele on hea ja halb elu

  • karboy
  • 27. jaanuar 2011
  • 19:21

Mis on hea rasedatele?

  • luis3322
  • 27. jaanuar 2011
  • 21:32

Ma kasutan Humalogi

  • namesake199705
  • 27. jaanuar 2011
  • 22:09

Kopeeri oma sõnum Dia klubist

Humalog, Apidra, Novorapid on ultraheli insuliinid ja väga sageli peetakse neid vahetatavateks.

Kasutan kõiki kolme vastavalt kättesaadavusele. Seepärast oleksid nad omal kogemusel täielikult asendatavad ja kutsuksid neid väga suure venitusega. Nad töötavad minu jaoks erinevalt. Mida ma võin öelda võrreldes.

Apidra tööd iseloomustab suurim pöörlemiskiirus (suvel tekib mulje, et see hakkab töötama süstimise ajal), võimsam tegevus alguses, kusagil pool tundi, siis aktiivsus väheneb aeglaselt ja jääb samale tasemele umbes 4 tundi. Seepärast saate Apidra all juua 0,5 liitrit mahla, peatumata, süüa 5 õhtusööki üksteise järel, süüa üsna suurt tšakitükki (minu jaoks kõige kiirem magusus), teha süst. Ja kõik läheb hästi. Ma kasutan ka apidra, kui kevadel aeglustab mu ainevahetus nii palju, et HP hakkab töötama aeglasemalt kui AP ja AP ei tööta üldse. Ta toimetab!

Minu arvates võib Humalogi tööd pidada klassikaliseks sellest, mida nõutakse ultraselt: piisavalt kiire ümberpööramine, et muuta andmebaas kohe pärast söömist ja loendamist (selle asemel, et aeg-ajalt mõelda ja mõelda, kuidas sattuksin kinnitatud annusesse) kompenseerivad sujuvalt peaaegu kõik tooted. Toiduprofiilide ja insuliini kokkusattumist on võimalik saavutada ilma suurte raskusteta.

HP töötab minu jaoks kõige vähem stabiilsena. Seda iseloomustab kõige aeglasem pöörd, mille kiirus sõltub hooajast (max suvel, hakkab sügisel aeglustuma, jätkub talvel ja aeglustub kevadel täielikult). Kevad hommikul praktiliselt ei tööta! Profiili ümberpööramist ei saa öelda, et see on vähe prognoositav, kuid mingisugune tõmblev. Või ma ei võta arvesse kõiki tegureid, mis aitaksid tal kiiremini ümber pöörata ja töötada stabiilsemalt. Tõenäoliselt ei lange süüa toitu ja organismi omadusi oma võimetega kokku.

  • karboy
  • 27. jaanuar 2011
  • 22:15

Oh, Elena! Üks viimane sõnum diabeetikule on hindamatu. Ja kui palju neist siin! Mõned kataloogid on väärt. Sa avaldaksid raamatu, nagu praktiline käsiraamat. Mida me teeksime ilma sinuta? Kuidas me maksame?

  • 3 = 4 Catsup1 = 9
  • 27. jaanuar 2011
  • 22:19

Elena, kuidas sa arvutad annuse hommikusöögiks? Kuidas HP tegutseb hommikul (mis on aeglane, ma juba aru sain).

Ma leidsin kogemata ühe võimaluse hommikusöögiks, kassi. me oleme hästi kompenseeritud (shot - mõned süsivesikud - tund hiljem valke). Aga ma tahan mitmekesisust ja kõik kõrvalekalded skeemist on täis kõrget IC-d.

  • namesake199705
  • 27. jaanuar 2011
  • 22:34

kena, muidugi))) Tänan teid väga)))

Aga ma teen lihtsaid läbirääkimisi Yu.P. Kadomsky. Need on tema suurepärased ideed)))

Ja maksma? ;) Igaüks räägib mulle hingest: "Tänan teid", siis paluge Issandal mind päästa))) Võib-olla ma olen selleks elus, et aidata? ;)

ja hommikusöögi arvutamine ei erinenud koefitsientide arvutamisest mis tahes muu kellaaja jaoks.

Aga ma olen täiskasvanu, ma saan eksperimenteerida julgemalt ja sul on laps, see on nendega hirmutav.

Kuid isegi täiskasvanud (ja palju neid) kurdavad toiduinsuliini aeglast tagasilöömist hommikul. Seetõttu väga tihti (eriti kui ma ei saa piisavalt magada), torkan ettemaksu (ligikaudne annus, mida ma alati sööb), vaevu avades mu silmad, et insa ümber pöörata. Ma mõistan isegi hiljem. Ja pole kiirust.

  • swaziland199607
  • 30. jaanuar 2011
  • 21:48

Ja kui ma Novorapidiga katkestati, siis ma ei lähe üldse humalogiga, leidsin Humalogi (mul on vaja midagi kiskuda), nagu mu suhkrupeet! See on mingisugune õudus. Siis võiksin leida endale NovoRapid ja kõik sai jälle hea., nii et ma olen Novorapidi jaoks!

  • aurora48
  • 30. jaanuar 2011
  • 23:19

Anya! Ja Humalog'i annused olid samad kui HP?

  • kaevata
  • 30. jaanuar 2011
  • 23:20

Mul on Humalog'i annus üle ühe ja poole HP. (

  • namesake199705
  • 30. jaanuar 2011
  • 23:21

Siin on küsimus kõige tõenäolisem, et Anya ei suutnud toime tulla Humalog'i pöördumise suure kiirusega. Tõenäoliselt ilmutas ta talle liiga kiiresti ja täheldas ainult kõrgeid tagasilööke.

  • aurora48
  • 30. jaanuar 2011
  • 23:27

ka siin tundub mulle, et Anechka sellepärast, nagu kirjeldas Elena Panda!

Maria Krasnova, mul on ka veidi rohkem!

  • swaziland199607
  • 31. jaanuar 2011
  • 09:13

See tähendab, et see toimib kiiremini kui Novorapid ja selle piik ei langenud suhkru piigiga? Ma mõistsin õigesti? Isegi humalogist oli mul väga halvad kohad süstimise kohta :)

  • swaziland199607
  • 31. jaanuar 2011
  • 09:15

Ma tegin samu annuseid, 1 kuni 1, ja siis kippusin seda lisaks suhkru alandamiseks, kuid sama, pärlsuhkrut.

  • aurora48
  • 31. jaanuar 2011
  • 09:32

Ma pidin proovima kohe pärast söömist torkima!

  • entrap700
  • 31. jaanuar 2011
  • 13:24

ja minu HP annused on veidi, kuid siiski vähenenud, võrreldes Humalog'iga. ja Humalogil, muide, mul oli ka lokaalne paik süstekohas. punastunud ja sügelenud.. HP-s pole sellist asja

  • swaziland199607
  • 31. jaanuar 2011
  • 14:33

Ma olen pärast toiduaineid :)

  • namesake199705
  • 31. jaanuar 2011
  • 14:49

See tähendab, et Humalog on teie jaoks liiga kiire. On tore, et nad leidsid HP endale ja et kõik osutub temaga hästi.

  • 3 = 4 Catsup1 = 9
  • 09. veebruar 2011
  • 15:01

Ma õpin endiselt Actrapidi kasutamist. Noh, musta leiva puhul on kõik selge. Ja siin on veel üks olukord. Leiva asemel tahan ma anda liha koos pirukaga, mille järel (rasvaseina tõttu) alustame või jätkame Ühendkuningriigi tõusut 2 tunni pärast. Mida siis teha suupiste? Kas see on väiksem kui puhta süsivesikute puhul?

  • namesake199705
  • 09. veebruar 2011
  • 21:26

Tundub, et lihatükis on juba peamine eine ja suupiste. Alates sellest ajast liha hakkab paljastuma palju hiljem kui tainas ja võib läbida kogu suupiste.

  • analeptic198410
  • 11. veebruar 2011
  • 01:29

Ma vahetasin täna Humalogi ja kohe suhkrut 13,4 (((ma rikutasin seda kogu päeva.)

  • namesake199705
  • 11. veebruar 2011
  • 01:46

Ja kumb neist te vahetate? Ja miks on suhkur?

  • analeptic198410
  • 12. veebruar 2011
  • 17:14

Liigutatud Novorapidast. Ma ei tea, miks see suhkur ((

  • namesake199705
  • 12. veebruar 2011
  • 22:46

Ja mis oli SC enne söömist ja millal 13.4?

Mis puudutab toitu, siis millal süstiti ja mida nad söövad?

Saadeti mingil põhjusel?

  • analeptic198410
  • 13. veebruar 2011
  • 00:43

SC enne sööki oli 4,5, humalog 5 ühikut, 10 minuti pärast hakkas sööma. Kaerajahu puder 6 lusikat, tükk vorstiga tükk, kohv.

Vastu võetud asjaolu tõttu, et riik ei paku Peterile enam Novorapidi (

  • aurora48
  • 13. veebruar 2011
  • 01:31

ja Novorapidiga samal toidul, mis oli suhkur?

  • analeptic198410
  • 13. veebruar 2011
  • 22:10

Novorapidiga oli suhkur vahemikus 6-8. Jah, tundub, et hakkan aeglaselt humalogile häälestuma

  • namesake199705
  • 13. veebruar 2011
  • 23:04

Humalog avaneb palju kiiremini kui HP, seda ei pea enne söömist pugutama, eriti intervallidega.

sellised kõrged suhkrud, sest insuliini pöördumise ja toidu omastamise profiilide vahel on erinevused. Insuliin pöördub palju kiiremini välja, selgub, et toidul ei ole aega, suhkur kõigepealt kukub (sa ei tunne seda, sest sa lihtsalt sõid) ja siis rullitakse ja toit hakkab seedima. Siin on kõrged suhkrud.

Kui mul on võimalus Peterburi minna, kas me muudame teiega: kas minu HP on teie inimese logis? ;)

  • analeptic198410
  • 14. veebruar 2011
  • 00:01

Elena, keegi ütles mulle, et ma ei mäleta, kes)), et humaalog tuleb kipata just enne söömist, nii et ma torkan. Tegelikult arvasin, et suhkur kõigepealt kokku kukkus ja seejärel suurenes.

Suur tänu, Elena selgituse eest!)

Jah, nüüd olen juba muutunud humalogile, ma harjun sellega aeglaselt. Nii et ma arvan, et pole mingit mõtet edasi-tagasi minna) Ja tegelikult on see isegi mugavam teha enne söömist või vahetult pärast seda))

Ma arvan, et isegi kui suhkur on 8,9, siis peate süüa kohe. Sest täna, 15 minutit enne sööki tegin ma suhkruga 8,9 ja 2 tundi pärast söömist CK 4.2, sõin 3 rohkem XE-d, mõõdetuna 4 tundi pärast söömist CK 4.2, sõin veel 3 XE-d.

Kas teete pärast sööki humaloge?

  • namesake199705
  • 14. veebruar 2011
  • 01:01
  • suhtlemata
  • 14. veebruar 2011
  • 10:48

Ma jagun Novoropidi, Lantuse juures. Probleemid puuduvad.

  • mccabe198502
  • 20. veebruar 2011
  • 14:11

Ma istun sellel humalogil, nagu see on seni hästi!) Ainult zapar selle vabastamisega!

  • 3 = 4 Catsup1 = 9
  • 20. veebruar 2011
  • 22:25

suurepärane! meile räägiti ka HP-st, et seda saab pärast söömist kiskuda, kuid see ei olnud seal. On isegi vaja taluda pausi pärast süstimist.

  • entrap700
  • 20. veebruar 2011
  • 22:47

Olen juba kohanenud HP pausidega, lisaks jagan ma toitu hommikusöögi ja lõunasöögi ajal, õhtusöök toimub ka ilma pausita.

ja humalog pricked või ajal või õhtul pärast söömist

  • analeptic198410
  • 20. veebruar 2011
  • 23:26

Ja ma torkin humalogi ja mõnikord on süstekohal mingi põletustunne ((Kas keegi peab seda juhtuma?

  • entrap700
  • 21. veebruar 2011
  • 07:05

Dmitri, mul oli see, võib-olla mõned kohalikud allergiad. Novorapidas pole sellist asja

  • analeptic198410
  • 21. veebruar 2011
  • 13:37

Jah, Catherine, ma arvan ka, et see on allergia insuliini suhtes. Ma pole kunagi mõelnud, et see oleks võimalik ((ma loodan, et midagi ei juhtu. Ma ei saanud midagi sellist ka Novorapidil.

  • aurora48
  • 21. veebruar 2011
  • 14:55

ei ei ei vaevalt allergia. Mul on aeg-ajalt sama nõelamine nõela pikaajalise kasutamisega!

  • entrap700
  • 21. veebruar 2011
  • 14:57

Noh, ma muutsin nõelad ja vahetasin kord päevas

  • analeptic198410
  • 21. veebruar 2011
  • 16:22

Ma vahetan ka nõelu üks kord päevas, 3 korda selgub, et ühe nõelaga on see nõelatud. Ma saan muidugi aru, et see tuleb pärast iga süstimist välja visata, kuid ma salvestan.

  • mccabe198502
  • 21. veebruar 2011
  • 17:27

sa pole nende nõeltega nii täis raha!)

põlemine tekib siis, kui nõel on nüri või kui see tabab laeva! Sellist allergiat ei ole.

  • anastomoos
  • 21. veebruar 2011
  • 17:36

Selgub, et laevad on kogu mu keha. Juba 5 aastat, kus koht ei helista. Ma kasutan nõelu ainult ühe korraga, nad annavad palju välja.

  • aurora48
  • 21. veebruar 2011
  • 17:41

ja ma saan kasutada ühe nädala nõela! See oli pisar, kui ta veidi painutas, st selgub, et ins lööb koodi.

  • mccabe198502
  • 21. veebruar 2011
  • 17:54

Ma kasutan nõela umbes kuu aega) ja see on normaalne) me ei anna nõeltega pingeid, vaid on kallid!

  • analeptic198410
  • 21. veebruar 2011
  • 23:45

Ma lugesin humanismi kohta käivaid juhiseid, mida ta ütleb, et patsientidel võib esineda kohalikke allergilisi reaktsioone punetuse, turse, sügeluse ja põletamise kujul süstekohas. Nii et siin, ma olen allergiline.

Max, me anname välja nõelad, ma ei osta.

  • goniomeeter
  • 18. märts 2011
  • 15:10

aidata algajale. Lantus ja Novorapid.

Kuidas pritsida Novorapidi HE või kuidas?

  • goniomeeter
  • 18. märts 2011
  • 21:09

Ma olin varem lühike, kuid nüüd on nad üle läinud.

  • namesake199705
  • 19. märts 2011
  • 02:05

ikka veel, heh. Aga ultra ei ole nepodkalyvaemyh suupisteid. Iga eine on pragunemine.

  • goniomeeter
  • 21. märts 2011
  • 18:26

see tähendab, et kui ma tahan suupisteid lõunasöögi ja õhtusöögi vahel, siis on HE järgi vaja nalja teha.

  • aurora48
  • 21. märts 2011
  • 20:17
  • namesake199705
  • 22. märts 2011
  • 00:48

ja te saate süüa igal ajal, vähemalt üks tund tagasi, olenemata sellest, millal eelmine sööki võeti. See annab palju vabadust)))

  • mclean
  • 22. märts 2011
  • 21:09

Poisid ütlevad mulle. kõik te olete novoropidah yes novorapidah, ja apidre on kes? ja kuidas toimib Novorapid, kui see on söögikorra järgselt? Just töökoha õppimine ei ole alati võimeline ennustama, mida ja kui palju ma söön! Ma pöördun inimene (suupisted) sisse analoogidel! siin on lantus kiirenenud! Nüüd ma ei saa valida ultra! Aitäh ette

  • karboy
  • 22. märts 2011
  • 21:22

Valentine! Miks valida? Mis kirjutab välja, see on. Kas te ei ela Ameerikas või olete Ameerikas?

  • namesake199705
  • 22. märts 2011
  • 21:23

Valentine, ma olen nüüd (väga lühikese aja jooksul) apis. Ja nii kõik kolm, sõltuvalt aastaajast, selle metabolismi kiirusest.

  • mclean
  • 22. märts 2011
  • 21:27

Ma elan Venemaal. nad kirjutavad välja regulaarselt praegu (((Ma lähen magama ja risti üle. Lõpp on hea - keda ma seda ütlen ja nimetan. See on see, mida ma pärast söömist tahaksin.

  • namesake199705
  • 22. märts 2011
  • 21:30

Soovitame Regularist minna HP-le või äärmuslikel juhtudel Humalog'ile. Apidra on liiga välk. Iseenesest. Ja pärast tavalist, võib selle kiirus põhjustada kroonilisi hüpsi. Ja isegi tema aeg tuleb. Kuhu midagi kiirustada?

Siiski on parem alustada kõige aeglasemate ultrahelidega

  • mclean
  • 22. märts 2011
  • 21:38

ja kuidas annused käituvad? vähendada? kui on Novorapid !! kohe hommikul 8-kohaline lõuna-8-10 ühikut õhtu - 8 ühikut Lantus on 22 30–16 ühikut. Muide, kas Lantust kohandatakse ka ultra jaoks?

  • aurora48
  • 22. märts 2011
  • 22:34

kuidagi! Lantus ja lahkuge.

ja Novorapid peab igal söögikorral torkima!

  • namesake199705
  • 22. märts 2011
  • 23:10

Kuidas intueeruv nõudlus käitub, keegi ei saa ennustada. Vaadake ise. Kuid Inessa on õige, lantuse annus ja vajadus toidu järele ei ole omavahel seotud.

  • raskusi
  • 23. märts 2011
  • 23:48

iga kuu annavad teistsuguse välja arvatud apidra n-kiire, mis on minu jaoks kõige tavalisem

  • goniomeeter
  • 27. märts 2011
  • 19:04

kes on vähendanud Novorapidi suhkrut.

Vastasel juhul arvan, et mu vale on halvasti salvestatud, vähendab väga vähe

  • karboy
  • 27. märts 2011
  • 19:19

Kõik need on erinevad, näiteks 1 ühik HP vähendab suhkrut 6 mmol võrra.

  • 5starkey6 @ 6
  • 27. märts 2011
  • 19:20

Mul on 1 ühik np vähendab umbes 3 mmol. Aga nüüd ei vähenda see pochimutot (((

  • mclean
  • 27. märts 2011
  • 19:50

Teisaldati regularist Novorapidile. Achucheniya super. suhkrut ja suupisteid ei ole enam. 24-kordse annuse asemel oli annus siiski alla 15 päeva. kuid see on tõenäoliselt praegu uus insum. mida sa arvad? ja kui palju organism sellega harjub?

  • goniomeeter
  • 27. märts 2011
  • 20:40

see tähendab, et see on rikutud 1 Novorapida toitu vähendab 0,68 mmol / l võrra

või võib-olla mulle midagi muud, kes teab.

  • namesake199705
  • 27. märts 2011
  • 20:55

Ja kuidas HP enne neid muudatusi käitus?

Ja eelmisel kevadel polnud HP mõju vähenenud?

Mina ja kolm mu vanuses sõpra on kolmandal kevadel, mil täheldatakse HP käitumist: esmalt väheneb tegevus, see hakkab töötama nagu AR, ja siis peatub see täielikult.

ja see riik kestab peaaegu suvi alguseni.

Apidra päästab mind. Ta kiirendab ainevahetuse aeglustumist.

  • goniomeeter
  • 27. märts 2011
  • 22:08

See on minu esimene kevad HP-ga

Täpsemalt 3 nädalat enne seda oli tegemist mõne teise lühikese insuliiniga

  • 3 = 4 Catsup1 = 9
  • 27. märts 2011
  • 22:10

Vau! ja mida siis inimesed, kellel on HP-ga pump?

  • namesake199705
  • 27. märts 2011
  • 22:16

Kõik juhtumid, mida ma mainisin, olid ainult käepidemel. Ja kõik oleme kokku hoidnud ajutise ülemineku apidra. Sama asi, kui vaja. saab teha pumbal.

  • namesake199705
  • 27. märts 2011
  • 23:38

Valery ja prodlenki annus hästi valitud?

  • goniomeeter
  • 27. märts 2011
  • 23:54

Jah kiirenenud, kui sa mulle kirjutasid, tundub olevat

täna, enne õhtusööki, 17,3 tükeldas 10 ühikut HP-d, sõid 2 tunni pärast 14.4.

Ma arvasin, et rohkem langeb või kas see on normaalne?

  • namesake199705
  • 28. märts 2011
  • 01:11

Valery, viska nali.

10 HP seadmega saab vagunit süüa.

Isegi kui te hindate kukkumise jaoks 3 ühikut, siis ei süüa 7 ühikut leiba koos lihaga. Seekord.

Ja mis oli Ühendkuningriik 4 tunni pärast, kui HP töötas täielikult?

Siiski tuleks HP-d liha eraldi lihvida.

  • goniomeeter
  • 28. märts 2011
  • 10:31

Ma ei ole praegu nalja.

kui ma mõõtsin kaks tundi pärast söömist, oli see 14,4 ja lisaks kinnitati 6 ühikut. ilma toiduta ja pärast 2 tunni möödumist oli see 10,2

  • aurora48
  • 28. märts 2011
  • 10:45

Noh, sa annad, Valery!

Pärast 4 tundi pärast söömist oli vaja mõõta uuesti ja 5 tunni pärast. ja kui suhkur on kõrge, siis SPILL on 2-3 ühikut, mitte 6 või 10.

  • goniomeeter
  • 28. märts 2011
  • 10:47

10 Ma kirjutan toidule. kuid 6 ühikut. langetamisel, kui 1 ühik langetab 0,68-0,77 mmol / l

  • aurora48
  • 28. märts 2011
  • 10:50

Valery! ilma toiduta võib 2 ühikut vähendada suhkrut 4-8 m / mol 2 tunni jooksul. Ja isegi siis - kui teil on õige Lantuse profiil! Milline oli teie röstsai suhkur hommikul enne sööki?

  • goniomeeter
  • 28. märts 2011
  • 10:52
  • goniomeeter
  • 28. märts 2011
  • 10:54

Nii et ma arvan, et ta võib olla rikutud?

  • aurora48
  • 28. märts 2011
  • 10:58

vooot !! pärast seda oli vaja mõõta 4 tundi pärast söömist. Aga nüüd, nüüd, teil on tekkinud segadus. Lühidalt - me mõõdame enne õhtusööki (kui sa tahad süüa) - sööme, lööb NovoRapid'i XE-sse, mõõta 2 ja 4 tunni pärast, kui 4 tunni pärast on kõrge, siis jagame 2-3 ühikut. ja mõõta 2 tunni pärast - ja tühista tellimus siin.

  • goniomeeter
  • 28. märts 2011
  • 11:01

Ma nägin nädal aega tagasi teise suranate, ta langes 1 ühiku. 2,23-2,33 ühiku võrra

ja see nii palju kui mina tean, aga tulemus ei meeldi mulle

  • aurora48
  • 28. märts 2011
  • 11:04

sest HP on ülimalt suur ja te kallistate palju üksusi mõnel HEE-l ja tekib tagasilöök.

  • goniomeeter
  • 28. märts 2011
  • 11:07

ja viimane külmkapist võtnud süstal oli pisaraks ja paari päeva pärast kristallus, kirjutasin teile

  • goniomeeter
  • 28. märts 2011
  • 11:08

Ma näen. kuidas seda kontrollida.

  • namesake199705
  • 28. märts 2011
  • 23:28

Valery, pole mõtet kontrollida. Kristallide sadenemine viitab sellele, et insuliin on kahjustatud (((tõenäoliselt asub see sügavkülmiku lähedal. Isegi heades külmkappides tuleb insuliini hoida termomeetriga ja tagada rangelt, et temperatuur ei oleks alla 2 (või parem kui neli) kraadi).

  • aurora48
  • 28. märts 2011
  • 23:33

Ma juba kirjutasin Valerile, et selline insuliin tuleb välja visata.

  • goniomeeter
  • 29. märts 2011
  • 12:15

See ei õnnestunud mõõta, ainult õhtusöögiks ja siia

Õhtusöögi õhtusöök 22,3 HP 8 ühikut, sööge pilaf

2 tunni pärast -13

4 tunni pärast 10.2

See tähendab, et HP töötab hästi.

  • namesake199705
  • 31. märts 2011
  • 16:39

Selgub, et see töötab õhtusöögiks, kuid ei tööta lõunasöögi ajal?

  • goniomeeter
  • 31. märts 2011
  • 19:33

lõunasöögi ajal ei olnud võimalik seda mõõta

  • namesake199705
  • 31. märts 2011
  • 19:43

Kuid otsustades, millised suhkrud olid enne õhtusööki, oli õhtusöögi kompenseerimine väga halb ((((((

Kuidas arvestate toiduga?

  • goniomeeter
  • 31. märts 2011
  • 21:54

Lubadus võib olla normaalne. kui ma ei söönud kekse ilma naljata.

podschityvayu XE ja HP ​​panustavad neid või midagi valesti, kas ma teen?

  • namesake199705
  • 31. märts 2011
  • 22:54

Ja miks süüa krõbedaid ilma naljata, kui suhkur ei ole nii ilus ja nii edasi?

  • goniomeeter
  • 01. aprill 2011
  • 21:43
  • namesake199705
  • 01. aprill 2011
  • 23:45

siis oli vaja see lõpetada niipea, kui võimalus ilmus)

  • goniomeeter
  • 02. aprill 2011
  • 10:58

Ma saan aru, et sa pead mitte rohkem kui 2 ühikut..

  • namesake199705
  • 02. aprill 2011
  • 13:23

Sügise jaoks on võimalik nii palju kiusata, kuid arvutustel

  • goniomeeter
  • 02. aprill 2011
  • 13:49
  • tühistatud2
  • 06.04.2011
  • 21:33

Tere! Minu isa diagnoositi kuu aega tagasi SD1-ga, panna Levomir.

kiirabi abil läks ta haiglasse ja seal läks ta lantus + actrapid'ile, suhkrud hoiavad umbes 7-8, see on normaalne.

pärast lahkumist läks ta oma endu juurde ja andis talle Lantuse ja Humulini regulaarselt.

ütle mulle palun, kas humulin ei ole halb insuliin? see torkab ka enne söömist. samas summas?

  • namesake199705
  • 06.04.2011
  • 23:51

Humulin R ja Aktrapid on toimel peaaegu identsed ja mõlemad on väga head insuliinid. Nii et ärge piinake asendaja ja toimige koos Humulin R-ga, nagu te tegite koos aktrapidiga.

  • tühistatud2
  • 07.04.2011
  • 00:21
  • @ = boliivia
  • 25. aprill 2011
  • 20:49

11 aastat minu elust suhkurtõvega püüdsin ma kõiki neid insuliine ennast: esimene neist löödi 3,5 aastat, siis Novorapid oli 3 aastat vana, siis Apidru oli 1 aasta vana ja lõpuks 3,5 aastat ma olen Humalogiga kurnanud ja ma olen üsna õnnelik, et mul on suhkrut selle insuliiniga võrreldes Novorapid Actrapid'i ja Apidra'ga

  • aurora48
  • 25. aprill 2011
  • 21:52

Humalog ja sobib mind paremini kui Novorapid. Eriti talvel ja kevadel! Novorapid töötab hästi suvel.

  • raskusi
  • 28. aprill 2011
  • 00:19

anname seda, mis meil on 7 aastat, rohkem kui 3 korda, ei andnud peamist Himulini aktrapidi ja kas romaan on minu jaoks laul

  • sympathetic4141
  • 08.06.2011
  • 15:14

Nibud vahetas apidry'i Novorapidiks? Kui jah, siis millised tunded? meie apidra linnas on lõppenud, nad tahavad kirjutada Novorapidi.

  • adler197507
  • 08.06.2011
  • 18:46

Mul on Apidra jaoks veidi rohkem vajadust kui Novorapidil ja Humalog'il.

  • aurora48
  • 09. juuni 2011
  • 04:58

Alexandra! Novorapid on aeglasem kui Apidra.

Maarja! Humalog taksod!)))))

  • adler197507
  • 09. juuni 2011
  • 07:05

Inessa, mulle meeldib Apidra rohkem :))))))))

  • 5handcuff ^ @
  • 09. juuni 2011
  • 17:40

Ma olin humalogil ja latntusel olin humulinil, kuid see ei sobinud mulle, see vähendab halvasti.

Ma tahan laiendatud levimirit muuta pärast seda, kui lugesin Lantust: (

  • aurora48
  • 09. juuni 2011
  • 23:44

Maarja! kuid me ei anna kahjuks Apidru.

  • adler197507
  • 10. juuni 2011
  • 07:18

Inessa ja me anname kogu aeg erinevat. See Humalog, siis Apidru. Ma ei hooli. Nad ei ole väga erinevad. Kuigi Apidra on kiirem, kuid see sobib mulle rohkem.

  • juhuslik
  • 14. juuni 2011
  • 03:58

Kui te võtate toitu insuliini all (kõrge või madala glükeemilise indeksiga toidu parandamiseks), t

siis insuliin ei oma tähtsust (ma olen isiklikult juba 10 aastat vana actrapid ja protafaan)

  • juhuslik
  • 14. juuni 2011
  • 03:59

Vajadus regulaarselt keha ja suhkru unistus))))))

  • 3 = 4 Catsup1 = 9
  • 15. juuni 2011
  • 00:20

Pavlo, mida tähendab toidu kõrge ja madala GI-ga kohandamine? Pärast Novorapidi õppimist õpime lihtsalt toitu AR-ga kompenseerima.

  • juhuslik
  • 15. juuni 2011
  • 00:55

Noh, näiteks kõrge glükeemilise indeksiga toit imendub veresse süsivesikute kujul palju kiiremini kui madala

Vastavalt sellele, mida saab süüa kohe pärast süstimist, ja midagi ainult insuliini tippu

  • 3 = 4 Catsup1 = 9
  • 28. juuni 2011
  • 00:51

Proovisin AR-i koefitsiente üles võtta. On võimalik, et 1 üksus. HP kompenseerib 25 gu ja 1 ühiku. AR samal ajal täpselt pool 13 gu.

  • namesake199705
  • 28. juuni 2011
  • 15:15
  • keeld
  • 04.07.2011
  • 12:06

Noh, Novorapid on ultraheliininsuliin ja actrapid on vaid lühike))))))

  • playground198604
  • 21. juuli 2011
  • 19:43

Palun ütle mulle, et nad võtsid mind apidry'st Novorapidini. Apidra väga palju ja kiiresti vähendas suhkrut (ma ei suutnud seda saavutada humoloogiga) Novorapid vähendab suhkrut hästi. ja üldiselt on vaja teda vahetult enne söömist torkata.

  • 3 = 4 Catsup1 = 9
  • 22. juuli 2011
  • 16:25

Tõenäoliselt on igaühel erinevad viisid ja sõltub GI toidust. Kuid kiire süsivesikute jaoks peate minu arvates torkima. Kuigi jällegi mõjutab see ka süstekoha.

  • namesake199705
  • 22. juuli 2011
  • 17:10

HP tegutseb isegi aeglasemalt ja rahulikumalt kui humalog.

Kui tema torkimine sõltub mitte ainult GI söögist, nagu Mary õigesti märkis, vaid ka HP individuaalsest tundlikkusest,

  • playground198604
  • 22. juuli 2011
  • 17:20

mda = (((Ma elasin nii hästi apis. Tänan vastuste eest

  • agronoom
  • 22. juuli 2011
  • 19:13

apidra ja humalog - sama söödava söe süstitud ühikute arvu erinevus. on seal?

  • namesake199705
  • 22. juuli 2011
  • 19:21

Vaid vähesed on kuulnud, et piibel läheb veidi vähem. Mul on kõik Ultra kulutused täiesti samad. Erinevust täheldatakse ainult nende tegevuse kiiruses ja võimsuses.

  • playground198604
  • 24. juuli 2011
  • 18:14

Mul on poolteist korda väiksem vajadus apidra järele kui humoloog

  • peksma
  • 3. august 2011
  • 21:58

sel kuul nad ei andnud mulle novoropiidi ja tema asemel tundus, et apidra on ka tühjaks jäänud, mis ei aita veel paremini, kuna see tundus mulle, vähendab suhkrut ja kuidas Lantus, ei ütle mulle, kuidas ta tegutseb.

  • namesake199705
  • 4. august 2011
  • 00:16
  • rombi
  • 12. august 2011
  • 17:41

Humalog ja ainult ta. Olen olnud haige alates 12. eluaastast, alguses kasutasin süstlaid, nüüd pompiga ja seal oli alati homalog.

  • katkestas872
  • 16. november 2011
  • 16:20

Minu viimased 2 nädalat suhkrut peaaegu ei vähene. Näib, et Novorapid ei tööta. Vähenemine on märgatav alles pärast tund aega pärast süstimist. Ma arvan, et ma kaotasin selle suhtes tundlikkuse ja peaksin insuliini vahetama?

  • namesake199705
  • 21. november 2011
  • 21:12

Mõningas teemas olen juba kirjutanud, et apidra on nappide ravimite nimekirjas ja seda isegi föderaalseks kasuks, isegi piirkondlikul tasandil, lähtudes piirkonna tervishoiuameti poolt heakskiidetud eridokumendist. Selleks, et saada üheks neist, kes saavad selle kvoodi jaoks insuliini, peab arst pöörduma teie poole eelmisel aastal. St on vajalik, et toimuks teatud protseduur ja alles pärast selle läbimist antakse apidor järgmise aasta jooksul.

Nii et siin ei saa teid tühjade ohtudega aidata.

Ja mis on uudised monomeersete insuliinide kohta, mis ei sisalda tsinki?

Tsink pikendajana ja seda ei tohiks sisaldada üheski toidulisandis. Venitada tegevust, sest vajate ainult laiendatud tausta. Ja kõigil ultrasidel on monomeersed alused. Ja ülejäänud on heksameer. Nii on apidry unikaalsus kuidagi imelikult kirjeldatud ((((

Tsitaat: "Insuliinipreparaatide paranemisest rääkides on soovitatav meenutada, et ideaaljuhul peaks lühiajaline insuliin andma insuliini aktiivsuse" elus "tippu koos glükoositaseme muutumisega seoses toidu tarbimisega ja seejärel kiiresti kaduma. püsiv basaalinsuliinia Eelnevalt välja töötatud insuliinipreparaatide profiilid ei vastanud nendele nõuetele, geenitehnoloogia tehnoloogia abil töötati välja sellisel viisil modelleeritud insuliini analoogid. Mõlemad vastasid võimalikult palju insuliinitoime soovitud profiilile.

Seega iseloomustavad monomeersed insuliini analoogid kiiremat algust ja lühemat kestust kui lühiajalised insuliinid, mis eksisteerivad heksameersete vormidena. Need saadi asendades aminohappejärjestused kohtades, mis on dimeeri või heksameeri moodustamiseks kriitilised.

Insuliini analoogide kasutamise ratsionaalsus on see, et nad on lähemal loodusliku insuliini dünaamika füsioloogilistele parameetritele. See võimaldab teil süstida vahetult söögi ajal, mitte 20–40 minutit enne sööki, et parandada postprandiaalset glükeemilist kontrolli ja vähendada hilise hüpoglükeemia riski. Sellised analoogid töötati välja, nad eksisteerivad kas monomeeridena lahuses või kiiresti dissotsieeruvad monomeerideks, kiirendades insuliini imendumist nahaalusest koest ".

  • bergstrom
  • 21. november 2011
  • 21:48

Elena, küsi nüüd hull küsimus, aga siiski.

HP prickly puhtalt toitu süüakse? Kas selle kogunemist ei eksisteeri?

Täna rääkis osakonna juhataja mulle mõnda aktiivset insuliini, et ei ole võimalik toita teisele toidule insuliini. Kui nendega nendega suhelda, on mul mulje, et ma töötan Down Ball'i juhina. Me oleme nendega nagu erinevad planeedid - keegi ei saa kedagi aru. Nad võtsid Danieli suhkruga 8,0 ja suhkruga uriinis. Insuliin lisati 10 + 10 Levemir'ist 24 + 22-ni ((((8 NR ühiku kohta. 6 XE-ga. Selle tulemusena on see stabiilne 12-16 suhkrut. ((

Ma istun siin mõtlema: mida teha (((((Me peaksime tõenäoliselt Levemiri alandama. Lühidalt öeldes, saime haiglasse, saime Moskvasse pöördumise. Nüüd taastame SC.)

  • karboy
  • 21. november 2011
  • 22:10

Ma arvan ka, et teil on mingi krooniline murd. Võib-olla proovite harjutusi aeglaselt vähendada ja lisada?

  • bergstrom
  • 21. november 2011
  • 22:26

Jah, ma vähendan täna. Muide, mis oli juba pooleks eemaldatud - ikka 15. kogu päeva, kui kinni jäänud.

Muide, analüüsis on olemas MAU - kas see on see, mida soovitasite läbida? meil on 37 mg / ml

Teine test Zinitsky - on kirjutatud, et neerude funktsioon ei ole kahjustatud.

  • namesake199705
  • 21. november 2011
  • 23:49

bergstrom, MAU, ilmselt 37 mg / l?

Siis on see natuke liiga palju (((30)

  • weierstrass_ ^
  • 30. november 2011
  • 17:52

Alates lapsepõlvest olen kasutanud Novorapidi ja kõik tundub normaalne))

  • _0mugav
  • 07. detsember 2011
  • 19:58

See on kõige parem olla actrapid ja Novorapid.

näiteks kui nädalavahetusel ja pole midagi teha ja sa pidevalt söövad või sõpradega väljaspool linna, siis süüa ka pidevalt. sellistel juhtudel on parem, kui soovite, ja kui soovite süüa ja unustada, siis on parem Novorapid.

  • toefl ^^ 9
  • 08. detsember 2011
  • 13:07

hästi, oli kõik. Eelmine aasta oli tegevus, lõpuks saab seda kuidagi. Septembris määrati apidra, kuid minu jaoks on see nagu vesi, kuigi nad ütlevad, et insuliin on parim, samas kui NovoRapid on kõige sobivam.

  • juhendaja9725
  • 08. detsember 2011
  • 13:27

toefl ^^ 9, Siin on mul sama asi, ma istun Novorapida peal))

  • 0_offenbach
  • 08. detsember 2011
  • 17:11

Lõhkus Lantus 2-ks 10-l hommikul ja 22 õhtul. Humalogi asemel andsid nad apidra, kiskudes 1XE-le 1,25 kuni 1,75 Apidra (see kõik sõltub suhkrust enne söömist ja mida ma söön) suhkur langes - see on hea uudis. Kirjutage oma toitumine, lisage tabelisse suhkur, oodake graafikuid - ära ole laisk - näete, kuidas suhkrud käituvad, kuidas keha reageerib.